معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان خبر داد :

تهیه و تولید 296 فیلم آموزشی و ۱۲ جلد درسنامه برای دانش آموزان دوره ابتدایی استان

سنندج(پانا)-معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان خبر داد با همکاری سرگروه های آموزشی و معلمان مجرب، تعداد 296 فیلم آموزشی و ۱۲ جلد درسنامه دروس شش پایه دانش آموزان دوره ابتدایی استان تولید و در اختیار دانش آموزان قرار داده شده و بخشی نیز تا پایان آذر ماه به شهرستان ها و مناطق ارسال می شود.

کد مطلب: ۱۱۴۵۹۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، صدیقه عبدالهی با اعلام این خبر گفت: با انتشار ویروس منحوس کرونا و به منظور دسترسی دانش آموزان به آموزش مجازی و بسته های آموزشی، 296 فیلم آموزشی دروس دوره ابتدایی توسط معلمان مجرب و سرگروه های آموزشی استان تهیه، تولید و جهت استفاده دانش آموزان در اختیار واحدهای اداری و آموزشی استان تا پایان آذر ماه قرار خواهد گرفت.

وی هم چنین از تهیه و تولید 12 جلد درسنامه 6 پایه دوره ابتدایی بر اساس بودجه بندی 6 ماهه اول کتب درسی مربوط به فصل پاییز و زمستان توسط همکاران گروه های آموزشی استان و معلمان توانمند و مجرب خبر داد.

عبدالهی افزود: در فصل تابستان درس نامه هاوین به منظور تعمیق و تثبیت فرایند یاددهی و یادگیری دانش آموزان شش پایه ابتدایی استان تهیه و تولید و در ۷۵ هزار نسخه چاپ و در بین دانش آموزان توزیع شد.

وی گفت: تعداد ۴۵ هزار نسخه درس نامه در فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری تهیه و در بین دانش آموزان دوره ابتدایی با اولویت مناطق روستایی و حاشیه شهر توزیع شده است.

معاون آموزش ابتدایی استان گفت: محتوای الکترونیکی کامل دروس 6 پایه دوره ابتدایی بارگذاری شده در شبکه شاد توسط استان جهت استفاده دانش آموزانی که به شاد دسترسی ندارند تهیه شده است.

به گفته وی تهیه و تولید 36 فیلم آموزشی پایه دوم الی ششم ابتدایی ضمیمه اهل سنت و ارسال آن به وزارت جهت بارگذاری در شبکه شاد از دیگر اقدامات استان بوده است.

عبدالهی همچنین گفت: 60 فیلم آموزشی کتب مطالعات اجتماعی، علوم تجربی و هنر پایه ششم جهت بارگذاری در شاد تهیه و تولید و به وزارت ارسال شده است.

وی در بخش دیگری از گزارش خود به محتوای تولید شده برای نوآموزان دوره پیش دبستان نیز اشاره کرد و تولید محتوای الکترونیکی نوآموزان دوره پیش دبستان در قالب 365 فیلم آموزشی برای نوآموزانی که به شاد دسترسی دارند، تولید کتاب کار کودک ویژه نوآموزانی که به شاد دسترسی ندارند، تولید راهنمای والدین در قالب فایل صوتی و محتوای مکتوب ویژه اولیا نوآموزان و متناسب با محتوای استان، تولید کلیپ های آموزشی ویژه مربیان به تعداد 240 عنوان و تولید قصه های آموزشی در قالب فایل صوتی ویژه نوآموزان به تعداد 54 عنوان را از دیگر اقدامات این بخش بر شمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار