ابلاغ چهارم بسیج ملی با عنوان طرح«هر خانه، یک پایگاه سلامت»

تهران (پانا) - به منظور مدیریت و کنترل اپیدمی کووید-19 به شیوه محله و خانواده محور با استفاده از ظرفیت «برنامه هر خانه، یک پایگاه سلامت» دستور عمل گام چهارم بسیج ملی با عنوان طرح شهید حاج قاسم سلیمانی ابلاغ شد.

کد مطلب: ۱۱۳۹۸۹۵
لینک کوتاه کپی شد
ابلاغ چهارم بسیج ملی با عنوان طرح«هر خانه، یک پایگاه سلامت»

به گزارش وبدا، این دستورالعمل با امضای دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سرتیپ پاسدار سلیمانی، رییس سازمان بسیج مستضعفین، ابلاغ شده است.

در متن این ابلاغیه خطاب به استانداران، فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استانها و همچنین روسای دانشگاه های علوم پزشکی آمده است:«بدینوسیله دستور عمل گام چهارم بسیج ملی با عنوان طرح شهید حاج قاسم سلیمانی به منظور مدیریت و کنترل اپیدمی کووید-19 به شیوه محله و خانواده محور با استفاده از ظرفیت «برنامه هر خانه یک پایگاه سلامت» جهت استحضار و اجرا با مشارکت درون بخشی و بین بخشی و بهره مندی از ظرفیت مشارکت های مردمی به پیوست ارسال می شود. لطفاً دستور فرمایید سازماندهی، برنامه ریزی و اجرا در سطح استانی/ دانشگاهی و سطح شهرستان مطابق دستور عمل انجام گرفته و با شکل گیری کمیته های عملیاتی و تیم های اجرایی (مراقبتی، حمایتی و نظارتی) فعالیت های محله محور و خانواده محور با همکاری فعال دانشگاه/ دانشکده های علوم پزشکی، سازمان بسیج مستضعفین، جمعیت هلال احمر، شهرداری و سایر سازمانها و نهادها به سرعت عملیاتی شود.

انتظار می رود پایش مستمر اقدامات مبتنی بر شاخص های ارسالی با محوریت کمیته پایش و نظارت انجام گرفته و گزارش هفتگی تدوین و ارسال شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار