معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ملارد:

انجام برنامه‌های متنوع در هفته کتاب و کتابخوانی در شرایط کرونا

ملارد(پانا)- برنامه‌ریزی و توسعه جهت تشکیل کتابخانه مجازی، برنامه‌های آموزشی و کتابهای صوتی از برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی است.

کد مطلب: ۱۱۳۸۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد
انجام برنامه‌های متنوع در هفته کتاب و کتابخوانی در شرایط  کرونا

به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی، رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ملارد، با همت کارشناسی فرهنگی و هنری از اجرای برنامه‌های پیشنهادی جهت اجرا در آموزشگاه‌های ملارد، خبر داد.
تشکیل کمیته و ستاد هفته کتاب و کتابخوانی، غبار روبی، زیباسازی و تزیین کتابخانه مدرسه و منزل و نشر آن از طریق شبکه شاد آموزشگاه، اختصاص تابلو جهت ارائه مطالب جذاب در زمینه کتاب و مطالعه و نشر آن از طریق شبکه شاد آموزشگاه، تقدیر از دانش‌آموزان و همکاران و اولیای فعال در حوزه کتاب و کتابخوانی از طریق شبکه مجازی شاد، برنامه‌ریزی و توسعه جهت تشکیل کتابخانه مجازی، برنامه‌های آموزشی و کتابهای صوتی از برنامه‌های پیشنهادی این حوزه است.

حضرتقلی ادامه داد: اهدای کتاب دانش‌نامه دانش‌گستر به مدارس متوسطه اول و دوم، افتتاحیه طرح مقر کتاب آسمانی‌ها توسط واحد سازمان بسیج دانش‌آموزی خواهران شهرستان ملارد، برگزاری مسابقات کتابخوانی ویژه همکاران با موضوع کتاب مدیریت اقامه نماز در مدارس، برگزاری مسابقات کتابخوانی بصورت قصه‌گویی و مسابقات کتابخوانی برای دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول و دوم هم از برنامه‌های این هفته است که بصورت مجازی انجام می‌شود.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار