پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت روز دانش آموز و روزملی مبارزه با استکبار جهانی

بوشهر(پانا)_ مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در پیامی فرارسیدن 13 آبان روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را گرامی داشت.

کد مطلب: ۱۱۳۵۸۷۱
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت روز دانش آموز و روزملی مبارزه با استکبار جهانی

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر ، متن پیام علیمراد کرمی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تبعید حضرت امام (ره) به ترکیه، شهادت تعدادی از دانش‌آموزان توسط رژیم پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانش جویان پیرو خط امام اگر چه در سه مقطع مختلف زمانی در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی رقم خورده اند، اما استکبار ستیزی، بصیرت، حریت و حق جویی فصل مشترک این رویدادهای مهم و تاثیر گذار هستند.

۱۳ آبان سالهای۴۲، ۵۷ و ۵۸ زاینده حوادثی شدند که در جهت دهی به حرکت ملت آزاده ایران برای مقاومت و‌ ایستادگی و مبارزه با استکبار به سردمداری آمریکا، تاثیری شگرف داشته اند.

تناور ماندن درخت انقلاب بعد از ۴ دهه عمر با برکت خود با وجود همه فشارهای سخت و‌ تحریم های شکننده، نشانه و برهانی منیر از استمرار پیام های این حوادث در حرکت رو به جلوی انقلاب است.

اینجانب با ادای احترام به روح بلند حضرت امام (ره) و شهدای گرانقدر دانش آموز، فرا رسیدن۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز را گرامی می دارم. امیدوارم با مجاهدت و مشارکت دانش آموزان عزیز، آینده ای فروزان تر برای ایران اسلامی رقم بخورد.

علیمراد کرمی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار