زنگ استکبارستیزی در بوشهر نواخته شد

بوشهر (پانا) - آیین محوری نواختن زنگ استکبارستیزی در بوشهر، با حضور استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولان شهرستانی در دبیرستان شهید بهشتی بوشهر نواخته شد.

کد مطلب: ۱۳۲۰۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد
زنگ استکبارستیزی در بوشهر نواخته شد

احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر در آیین نواخته شدن زنگ استکبارستیزی اظهار کرد: روز 13 آبان یادآور 3 رویداد مهم و تاریخی شامل تبعید حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی در 13 آبان 1343، اعتراض گسترده دانش‌آموزان به دخالت‌های آمریکا در امور داخلی ایران در 13 آبان 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) در 13 آبان 1358 است.

محمدی‌زاده با گرامیداشت یاد و خاطره 56 شهید دانش‌آموز سال 1357 در حمله نیروهای مسلح رژیم پهلوی به دانش‌آموزان در تهران به جنایات آمریکا پرداخت و گفت: آمریکای جنایتکار با دخالت و توطئه و دسیسه زمینه نابودی و ویرانی را فراهم می‌کند که سوریه از آن جمله است.

وی با بیان اینکه آمریکا در سوریه داعش را پایه‌گذاری کرد افزود: آمریکا با تأسیس داعش، کشور سوریه را نابود و مردم این کشور را شهید و یا آواره کرد و این همین توطئه قصد دارد در ایران محقق کند که با هوشیاری رهبر فرزانه و اتحاد ملت ایران خنثی شد.

وی دانش‌آموزان را سرمایه‌های ملی و معنوی ایران دانست و بیان کرد: آینده کشور در اختیار دانش‌آموزان است.

محمدی‌زاده با اشاره به ناآرامی‌های اخیر افزود: غبار این اتفاقات که عامل آن آمریکای مستکبر و همدستان و عوامل آن است، فرو خواهد نشست و ایران عزیز بیش از پیش در مسیر پیشرفت همه‌جانبه گام برخواهد داشت.

استاندار بوشهر با محکوم کردن جنایت تروریستی جهان استکبار به همراهی نیروهای داعش در شاهچراغ شیراز تصریح کرد: در این حادثه تروریستی 15 نفر از کودکان، زنان، مردان، دانش‌آموزان و تعدادی نیز مصدوم و زخمی شدند که نمونه‌ای بارز از جنایت جهان استکبار است.

وی با اشاره به اینکه در پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی دانش‌آموزان نقش مهم و ممتاز داشتند خاطرنشان کرد: آمریکا با همان نقشه و توطئه در آشوب‌های اخیر، امنیت و آرامش مردم را هدف قرار داد که بحمدالله با حضور به موقع شما دانش‌آموزان، دانشجویان و آحاد مردم در صحنه، توطئه آنان ناکام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار