مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

دانش‌آموزان با شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان توطئه دشمنان را ناکام بگذارند

بوشهر (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر تاکید کرد دانش‌آموزان با شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان توطئه دشمنان را ناکام بگذارند.

کد مطلب: ۱۳۲۰۴۰۷
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان با شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان توطئه دشمنان را ناکام بگذارند

علی موحدی روز چهارشنبه در آیین نواختن زنگ استکبارستیزی در دبیرستان شهید بهشتی بوشهر اظهار کرد: دانش‌آموزان و نسل جوان با حضور پررنگ خود در راهپیمایی یوم الله ۱۳آبان، توطئه‌های دشمنان را ناکام بگذارند.

موحدی گفت : دشمن این روزها با ترفندهای جدید درصدد دور کردن ملت بویژه نسل جوان از نظام و انقلاب است، به همین دلیل باید با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان، مثل همیشه دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام بگذاریم.

موحدی با اشاره به برخی دستاوردهای دولت ایران قوی در بخش آموزش و پرورش گفت: از بهمن پارسال تا هفته دولت امسال آموزش و پرورش از اولیت‌های این استان بود و با تلاش صورت گرفته ۳۴ مدرسه بهره برداری شده و به چرخه آموزش و پرورش بازگشتند.

وی توزیع ۴۰ میلیارد تومان تجهیزات، اختصاص پنج میلیارد تومان برای آسفالت مدارس، بهره برداری از استخر دانش آموزی بوشهر بعد از ۱۵ سال را از دیگر گام‌های موثر استان در بخش آموزش و پرورش عنوان کرد.

موحدی افتتاح یک استخر دانش آموزی در برازجان، اجرای ۳۶ زمین چمن مصنوعی و در برنامه قراردادن احداث ۵۰ زمین چمن مصنوعی دیگر، احداث هشت سالن سرپوشیده و اضافه کردن ۱۲ سالن دیگر به این برنامه را از دیگر اقدامات آموزش و پرورش عنوان کرد.

وی تاکید کرد: با فهم درست و درک شما نخبگان به طور یقین از این شرایط سخت و حساس نیز عبور خواهیم کرد.

موحدی ادامه داد: دشمن از رشد علمی بچه های ایران هراسان است پس باید با اقتدار در این راستا گام برداریم و آینده این انقلاب و کشور را بسازیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار