پیام تبریک رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور به مناسبت روز پزشک

نیشابور (پانا) - رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور با صدور پیامی روز پزشک را به تلاش گران این عرصه تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۱۷۲۹۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور به مناسبت روز پزشک

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور متن محسن عظیمی نژاد به شرح زیر است:

هرکس انسانی را حیات بخشد چنان است که گویی همه مردم را حیات بخشیده است (سوره مائده آیه ۳۲)

بدون شک در پیشینه فرهنگی و باور اجتماعی مردم ایران همواره طبیب و طبابت از قداست و جایگاه رفیعی برخوردار بوده است، چنان که در بازخوانی این تاریخ افتخارآمیز حضور سبز و حماسی پزشکان ایران اسلامی در سال های دفاع مقدس به علت قرابت و همراهی با ارزش های شهادت و ایثار جاودانگی یافته و فضای معنوی و فرهنگی حاکم بر جامعه پزشکی کشور را از عزت و آبرویی دو چندان بخشیده است.

اکنون نیز که جهان با بحران کرونا مواجه است رشادت ها و مجاهدت های این مدافعان سلامت ستودنی است؛ پزشکانی که با شهادت و جانبازی خویش هویت ملی و دینی خود را به کمال رساندند و بار دیگر صحنه‌هایی زیبا و پرافتخار را در کشور رقم زدند. درود بی‌پایان بر شما که در این ایام محنت و سختی از آسایش خود چشم پوشیده‌اید و در کنار سایر جهادگران این میدان، وارد عمل شده‌اید؛ بدون تردید این روز‌های سخت با استقامت ملت بزرگ مان طی خواهد شد، ولی قدر و ارج این تلاش شما محفوظ و در قاموس ماندگار تاریخ نگاشته خواهد شد.

اینجانب یکم شهریورماه را که مصادف با سال روز تولد حکیم ابوعلی سینا است به کلیه پزشکان گرانقدر و همکاران بزرگوار تبریک عرض می کنم و مزید توفیقات، صحت و سعادت تمامی پزشکان گرانقدر و خادمان خستگی ناپذیر حوزه سلامت را از درگاه قادر متعال مسئلت می جویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار