در وبینار مسئول خبرگزاری پانا قزوین با رئیس و کارشناسان روابط عمومی آموزش و پرورش استان تأکید شد؛

تعاملات سازنده خبرگزاری پانا با آموزش و پرورش قزوین افزایش می یابد

قزوین (پانا) - در وبینار مسئول خبرگزاری پانا قزوین با رئیس و کارشناسان روابط عمومی آموزش و پرورش استان بر تقویت تعاملات سازنده خبرگزاری پانا استان قزوین با اداره کل آموزش و پرورش استان تأکید شد.

کد مطلب: ۱۰۹۸۲۵۲
لینک کوتاه کپی شد
تعاملات سازنده خبرگزاری پانا با آموزش و پرورش قزوین افزایش می یابد

وبینار مسئول نمایندگی خبرگزاری پانا استان قزوین با رئیس و کارشناسان اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی استان قزوین برگزار شد.

در این وبینار، خبرگزاری پانا استان قزوین یکی از ظرفیت های رسانه ای آموزش و پرورش استان عنوان شد که عملکرد بسیار خوبی را در این مدت از خود بر جای گذاشته است و گزارش های این خبرگزاری در ایام کرونا از خدمات رسانی معلمان در دورترین نقاط استان قزوین یکی از بارزترین و مهم ترین اقداماتی بوده که خبرنگاران پانا استان به صورت جهادی در این حوزه ورود داشته اند.

روح اله مومنی رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان قزوین در این جلسه مجازی، از زحمات مسئول خبرگزاری و خبرنگاران پانا استان قزوین به جهت عملکرد مثبت در عرصه های مختلف تقدیر و تشکر کرد و گفت: تهیه گزارشات و مصاحبه ها از دانش آموزان برتر در عرصه های فرهنگی، ورزشی و علمی در خبرگزاری پانا قزوین سبب ایجاد انگیزه در این دانش آموزان شده و همین امر یک دلگرمی را برای آن ها به وجود آورده است.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا، افزود: خبرگزاری پانا قزوین یک عملکرد بسیار خوبی را در این ایام برای کنترل و مدیریت ویروس کرونا در استان داشته و این خبرگزاری نقش خود را در این حوزه به خوبی ایفا کرده است.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان قزوین تأکید کرد: امیدواریم تعاملات دوجانبه مجموعه خبرگزاری پانا استان با این اداره کماکان با قوت بیشتر ادامه داشته باشد و ما شاهد شکوفایی دانش آموزان، فرهنگیان و در مجموع آموزش و پرورش استان در سطح کشور باشیم.

محسن حسین خانی کارشناس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان قزوین نیز بیان کرد: خبرگزاری پانا قزوین یک همراه و مکمل خوبی برای این اداره بوده است و در یک سال اخیر با استفاده از ظرفیت کشوری و استانی خبرگزاری پانا توانستیم یک خروجی رسانه ای موثری را داشته باشیم.

وی با اشاره به استعدادیابی خبرنگاران دانش آموز در سطح مدارس استان، تصریح کرد: خبرگزاری پانا استان قزوین با برپایی دوره های آموزشی خبرنگاری و شناسایی خبرنگاران با استعداد در مدارس در این حوزه گام های اساسی را برداشته است و این خبرنگاران همیاران مجموعه روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین به شمار می آیند.

کارشناس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: این اداره با بهره گیری از خبرگزاری پانا و سایر رسانه های فعال توانسته یک تصویر شفاف، علمی و اخلاقی را از مجموعه آموزش و پرورش استان در اذهان عمومی به نمایش بگذارد و این بسیار ارزشمند است.

همچنین مسعود میرزایی مسئول خبرگزاری پانا استان قزوین، مجموعه روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین را یک مجموعه پویا و فعال در استان دانست و تأکید کرد: با توجه به اینکه ما در خبرگزاری پانا با سایر روابط عمومی دستگاه های اجرایی در ارتباط هستیم، یک ارزیابی نسبت به همه این روابط عمومی ها داریم که خوشبختانه مجموعه روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین از فعال ترین روابط عمومی ها در استان به شمار می آید.

وی افزود: خبرگزاری پانا قزوین با اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان قزوین یک ارتباط سازنده و تعاملی را داشته است و خبرگزاری پانا قزوین بیشترین تولید خبر و گزارش را در شش ماهه اخیر از مدیرکل، معاونین، رئوسای ادارات نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان داشته که این آمار در نوع خود کم نظیر است.

مشاور سازمان دانش آموزی استان قزوین تصریح کرد: ما در این مدت در خبرگزاری پانا استان تمام تلاش خود را به کار بستیم تا به عنوان بازوی رسانه ای آموزش و پرورش نقش خود را در فعالیت های دانش آموزی و انعکاس دستاوردها و عملکرد استانی ایفا کنیم و پوشش اخبار سفرهای مسئولان وزارت آموزش و پرورش به استان قزوین، مصاحبه های اختصاصی با دانش آموزان برتر و مدیرکل و معاونین، تهیه گزارشات از معلمین فعال در نقاط مختلف استان و پیگیری بسیاری از سوژه های دانش آموزی گویای این مسئله است.

میرزایی، خبرگزاری پانا را یک ظرفیت بزرگ در کشور دانست و تأکید کرد: شناخت این ظرفیت، بزرگ ترین کار رسانه ای برای آموزش و پرورش است و بهره گیری از آن می تواند بهترین اتفاقات را رقم بزند که خوشبختانه مجموعه خبرگزاری پانا قزوین با کمک مدیرکل و اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان از این بستر به شکل مطلوبی بهره برده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار