حال و هوای جهادی در آستانه بازگشایی مدارس با طرح شهید عجمیان

ارومیه (پانا) - فضای مدارس استان آذربایجان غربی با اجرای طرح شهید عجمیان در آستانه بازگشایی، حال و هوای جهادی به خود گرفته است.

کد مطلب: ۱۵۰۰۸۱۳
لینک کوتاه کپی شد
حال و هوای جهادی در آستانه بازگشایی مدارس با طرح شهید عجمیان

امروز هر کجا از استان آذربایجان غربی از تکاب و سردشت گرفته تا ارومیه و ماکو و چالدران که نگاه کنیم، نسیم شاداب‌سازی و بهسازی مدارس در حال وزیدن است و مدارس استان به دست نیروهای جهادی قشرهای مختلف مردم و بسیج در حال رنگ‌آمیزی و بهسازی هستند.

جهادگران، زیر پرچم طرحی که به نام شهید والامقام و شهید امنیت، شهید روح‌الله عجمیان مزین شده با اخلاص و بدون ریالی چشمداشت، انگار که خانه خود را تعمیر و رنگ‌آمیزی می‌کنند در حال فعالیت در مدارس مناطق محروم هستند.

امروز قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر به خوبی با مدیریت جهادی در صدد هماهنگی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری گروه‌های مختلف جهادی و در مسیر خدمت به نظام تعلیم و تربیت، گام برداشته و به معنای واقعی کلمه، «جهاد» در آموزش و پرورش را معنا کرده است.

قرارگاه جهادی

حضور نیروهای مردمی در فعالیت‌های مختلف اجتماعی همان شعار وفاق ملی دولت چهاردهم و مشارکت دادن مردم در کارهای مختلف است که رئیس جمهور جهادی کشورمان نیز به آن اشاره کرده است. نیروهای مردمی و بسیجیان بعضاً حتی خودشان هم هزینه‌هایی را متحمل شده‌اند اما خم به ابرو نیاورده و در حال کمک به آبادانی محل زندگی و تربیت فرزندانشان هستند.

نزدیک به 2 هزار و 600 کلاس درس به نام و یاد شهید روح‌الله عجمیان، رنگ‌آمیزی و بهسازی و میز و نیمکت‌هایشان تعمیر و بازسازی شده‌اند و شادی روح این شهید بزرگوار در نقطه‌نقطه این کلاس‌های درس احساس خواهد شد.

قرارگاه جهادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار