معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز:

وعده صادق، یک عملیات ویژه و تاریخ‌ساز بود

کرج (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز گفت وعده صادق که به تحقق رسید، یک عملیات ویژه و تاریخ‌ساز بود.

کد مطلب: ۱۴۶۹۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد
وعده صادق، یک عملیات ویژه و تاریخ‌ساز بود

سردار فتح‌اللهی در گفت‌وگو با پانا عنوان کرد : «وعده صادق که در پاسخ به شرارت‌ها و حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه صورت گرفت، یک عملیات ویژه و تاریخ‌ساز بود.»

فتح‌اللهی با بیان اینکه اسرائیل که نام رعب‌آوری دارد، کشوری است که از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در مرزها حرکت می‌کند، اظهار کرد: «اسرائیل، فشرده لایه‌های امنیتی و سپر دفاعی موشکی غربی را در خود گنجانده است. 4 لایه مهم گنبد آهنین، فلاخون داود، پیکان دو و سه و لایه پاتریوت (مهمترین سپر دفاع موشکی در جهان) که همه آن‌ها به هم پیوسته و مرتبط‌اند.»

وی افزود: «کشور ایران، یک عملیات ویژه طراحی کرد و 2 مرکز نظامی که در حمله به کنسولگری مشارکت داشتند را با عبور کردن از تمامی سپرهای دفاعی موشکی و طی کردن 6 - 7 ساعت مسیر توسط پهپادها توانستند این اتفاق تاریخی را رقم بزنند.»

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: «اسرائیل معتقد بود که یک موشک خورده اما اگر در واقعیت اینچنین باشد، چرا با یک موشک، مرکز نظامی نواتیم تعطیل شده است؟ ایران به لحاظ نظامی و توان دفاعی به سطحی از توانمندی و تکنولوژی رسیده که همه غرب نتوانست در برابر موشک‌هایش کاری کنند.»

فتح‌اللهی تصریح کرد: «البته ایران حتی از به‌روزترین موشک‌ها (موشک‌های هایپرسونیک) استفاده نکرد اما غرب با تمام فناوری و تکنولوژی‌اش در میدان نتوانست در برابر این طراحی عملیاتی ایران مقابله کند. اگر مصاحبه با ایرانی‌های غرب که فهم استراتژیک دارند را هم مشاهده کنید، می‌گویند که این نقطه عطف ایران بود. چقدر از دانش‌آموزان و همکاران ما این مساله را درک کردند و اطلاعات را دریافت کردند؟ اگر دانش‌آموزان این مساله را درک کنند چقدر اعتماد به نفس و ایران‌دوستی در ایران سبز می‌شود و احساس غرور ملی در سینه ما حک می‌شود؟»

وی با بیان اینکه ما یک حمله واقعی و دفاع شکست‌خورده اسرائیل و رسانه را داریم که رسانه باید واقعیت را گفته و دانش‌آموزان در مدارس، جشن غرور ملی بگیرند و نهضت‌های شادمانی راه بیندازند، خاطرنشان کرد: «ما در ترازهایی حرکت می‌کنیم که امروزه غرب با همه تکنولوژی از پس آن برنمی‌آید. خیلی از رسانه‌های صهیونیستی می‌گویند ایران با همه شعارهایش اصلا حامی فلسطین نیست! اما ایران با این کار هم نشان داد تنها حامی جدی فلسطین است و اگر اینستاگرام، رسانه‌های عربی و برخی رسانه‌های جهانی را مشاهده کنید، حجم حمایت از ایران غیر قابل وصف است که می‌توان انعکاس داد.»

فتح‌اللهی افزود: «ایران، ذهنیت غلط مردم غربی که علیه ما بودند را با این کار به خاکستر نشاند و نگاه مردم به ایران و تکنولوژی‌های ایران را تغییر داد که از نظر اقتصادی نیز فروش صنایع نظامی پس از این چندین برابر می‌شود.»

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز گفت: «مهمترین سپر دفاع موشکی اسرائیل، رسانه است و امروز بعد از شکست می‌خواهند دفاع شکست‌خورده را به عنوان اهرم رسانه به صحنه آورند اما رسانه‌های ایران باید واقعیت را بگویند تا ایرانیان به این عظمت و غرور احساس افتخار  کنند و ثمراتش برای ایران نیز بعدها نصیب خواهد شد.»

وی خطاب به دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: «اولین نکته برای دانش‌آموزان، حضور در صحنه یعنی درک اتفاقاتی که واقعا رخ داده است نه این که کاربران فیک و جعلی را درک کنیم.»

فتح‌اللهی با بیان اینکه سپس باید تحلیل عمیق داشته باشیم، افزود: «به‌طور مثال؛ چرا ما با غرب درگیریم؟ در پاسخ باید بگوییم اسرائیل، دژ استعماری غرب استکباری در منطقه است و اسرائیل، اینجاست که دامنه اختلافات دائما شعله‌ور بماند. زیرا مهمترین درآمد آن‌ها فروش سلاح است؛ لذا پروژه آن‌ها تولید ناامنی است اما مهمترین پروژه ایران تولید امنیت است.»

وی با تاکید بر اینکه ما طرفدار انسان بودن هستیم، ادامه داد: «باید به ایرانیان که ذهنیتشان توسط رسانه‌های فیک، متفاوت شده بگوییم طرفدار امنیت در منطقه هستیم که مردم با اقتصاد خودشان منهای دلار بتوانند زندگی کنند. امروزه مقاوم‌ترین و محکم‌ترین مردم جهان، مردم غرب آسیا هستند؛ زیرا به هر شیوه‌ای قصد دارند از غرب و غربزدگی غفلت کرده و با وجود اختلافات مختلف، قدرت‌ها را مصروف خود کنند.»

فتح‌اللهی اضافه کرد: «بنابراین وظایف ما شناخت درست وضعیت، حمایت از جریان مقاومت، تحریم کالای اسرائیلی و کنشگری در عرصه رسانه است که باید توسط دانش‌آموز خبرنگاران پانا صورت گیرد.»

خبرنگار: آیلار فیضی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار