معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز:

استقامت در خواندن قرآن بسیار مهم است

کرج (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز در برگزاری مراسم آوای قرآنی که در دبیرستان شهیدتیمسار فلاحی ناحیه یک کرج برگزار شد گفت استقامت در خواندن قرآن بسیار مهم است.

کد مطلب: ۱۴۲۹۲۰۵
لینک کوتاه کپی شد
استقامت در خواندن قرآن بسیار مهم است

سردار فتح اللهی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز افزود : یکی از شبهات اکثر مردم این که می گویند اسلام با شمشیر حضرت علی (ع) و ثروت حضرت خدیجه ایجاد شد که کاملا اشتباه است . زیرا مسئله ای که باعث پیروزی لشکر اسلام بر دشمنان شد پیام های آسمانی و پیام های زندگی بخشی بود که پیامبر اکرم از معجزه های قرآنی به مردم نشان داد.

فتح اللهی اضافه کرد: روزانه هزاران مسیر جلوی شما قرار داده می شود که شما را از مسیر دینداری فاصله دهد که اگر استقامت در این مسیر وجود نداشته باشد ، نمی توانید مسیر را طی کنید می گویند نگه داشتن عمل از خود عمل مهمتر است . یعنی اگر شما قصد داشته باشید هر صبح نماز صبح را بخوانید ، اینکه استقامت داشته باشید در این مسیر کار دشواری است .

وی در ادامه بیان کرد: به طور مثال در دورانی که بنده تدریس می کردم دانش آموزی داشتم که می گفت من اگر شبی موزیک گوش نکنم خوابم نمی برد که من به ایشان گفتم که شما با نوای قاریان آشنا نیستید اگر آشنا بودید قران را بیشتر گوش می کردید. از آن روز به بعد با شرکت در کلاسهای قرآنی این دانش آموز عنوان کرد که من مسیر را به اشتباه طی می کردم و در حال حاضر هر شب باید قران را گوش کنم . که البته قرآن برای خواب نیست ، قرآن برای بیداری ، حرکت و جنبش می باشد .

فتح اللهی در پایان خاطر نشان کرد : ما به قرآن نیاز داریم و این جلسات باید منجر به این شود که همیشه به قرآن تامل داشته باشیم .

دانش آموزخبرنگار: آیلین فیضی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار