معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان:

شهرستان میناب، زادگاه بسیاری از هنرمندان مطرح و موفق کشوری است

هرمزگان (پانا) - مراسم افتتاحیه سومین جشنواره ملی تئاتر درسی در میناب (پایتخت تئاتر درسی ایران) با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان، داوران و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در فرهنگسرای میناب برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۶۲۵۹۶
لینک کوتاه کپی شد
شهرستان میناب، زادگاه بسیاری از هنرمندان مطرح و موفق کشوری است

محمود غیبی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان با اشاره به برگزاری سومین جشنواره ملی تئاتر درسی در میناب برای سومین سال پیاپی بیان کرد: زادگاه بسیاری از هنرمندان مطرح و موفق کشوری، شهرستان میناب است و ایده اجرای تئاتر درسی در کشور اولین بار توسط مجید ره‌پرور (معلم مینابی) به عنوان پدر تئاتر درسی کشور کلید خورد.

وی ادامه داد: در سال گذشته بیش از 6 هزار اثر به جشنواره تئاتر درسی ارسال شد اما امسال ۱۳ هزار و ۸۵ اثر به دبیرخانه ارسال شد و این رشد، نشان از علاقه‌مندی دانش‌آموزان و معلمان به هنر و اجرای نمایش است.

غیبی بر لزوم نقش‌سپاری به دانش‌آموزان برای انجام برنامه‌های پرورشی و فرهنگی تاکید کرد و افزود: با نقش سپردن به دانش‌آموزان، یادگیری برای آنان تسهیل می‌شود و تئاتر درسی با نقش‌سپاری به دانش‌آموزان، یادگیری را با لذت و شادی همراه خواهد کرد و‌ تئاتر درسی، تمام ساحت‌های سند تحول بنیادین در مدارس را متجلی کرده است.

عماد نظری‌زاده، تسنیم زارعی و نازنین‌زهرا احمدی به عنوان داوران بخش دانش‌آموز و حمیدرضا کاظمی‌پور، حجت‌الله ناظری، مجتبی سلیمی و مسعود بذرکار، داوران بزرگسال این جشنواره هستند.

دانش‌آموزخبرنگار: زینب مریدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار