فرماندار ویژه شهرستان ری:

توجه به اصول پدافند غیرعامل و پیوست‌های ایمنی محیط‌های آموزشی در مدارس ضروری است

شهرری یک (پانا) - فرماندار ویژه شهرستان ری، توجه به اصول پدافند غیرعامل و پیوست‌های ایمنی محیط‌های آموزشی در مدارس را ضروری دانست.

لینک کوتاه کپی شد
توجه به اصول پدافند غیرعامل و پیوست‌های ایمنی محیط‌های آموزشی در مدارس ضروری است

مهدی باب‌الحوائجی در اولین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان ری به اقدامات و برنامه‌های اجرا شده توسط مجموعه شورای آموزش و پرورش شهرستان ری اشاره کرد و ضمن تقدیر از زحمات کلیه معلمین، فرهنگیان و مدیران آموزش و پرورش به جهت اقدامات خوب و اثرگذار در سال ۱۴۰۲ اذعان کرد: خوشبختانه شورای آموزش و پرورش شهرستان ری در اکثر ارزیابی‌ها و شاخص‌های تعیین‌شده دارای رتبه برتر در سطح استان تهران است که این مهم حاصل تلاش، همت و همدلی کلیه مسئولین و عوامل مربوطه است.

باب‌الحوائجی به اجرای موفق عملیات وعده صادق در تنبیه دشمن صهیونیستی اشاره کرد و تصریح کرد: امروز ما و تمامی کسانی که دل در گرو این کشور و انقلاب اسلامی دارند حتی مردم کشورهای همسایه و مسلمان از اقدام برادران سبزپوش خود در سپاه پاسداران خوشحال هستند. در این عملیات بسیار پیچیده و عزتمندانه به هیچ عنوان بحث انتقام مطرح نبود؛ زیرا رژیم جعلی اسرائیل در حد و اندازه‌ای نیست که با جمهوری اسلامی ایران درگیر شود. بنا به فرموده مقام معظم رهبری موضوع فقط تأدیب و تنبیه رژیم خبیث بود که به حول قوه الهی و اقدام غیرتمندانه پاسداران عزیز محقق شد.

وی افزود: توجه به اصول پدافند غیرعامل در مجموعه آموزش و پرورش و در سطح مدارس بسیار مهم است؛ موضوعاتی مانند تعبیه سوخت جایگزین برای وسایل گرمایشی در فصول سرد و توجه به پیوست های سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی از جمله اقداماتی است که در راستای اصل پیشگیری بهتر از درمان، می‌بایست از سوی مدیران و مسئولین مربوطه مورد توجه قرار گرفته‌شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان اذعان کرد: برنامه‌ریزی جهت تخصیص و نحوه هزینه اعتبارات در مجموعه بزرگ آموزش و پرورش از جمله اقدامات مهم دیگری است که می‌بایست به آن توجه ویژه شود. نکته مهم اول رعایت صرفه‌جویی است. بایستی در کوچکترین موارد نیز اصل صرفه جویی رعایت شود. نکته مهم بعدی برنامه‌ریزی مناسب برای تعریف پروژه، اجرای طرح‌ها و تخصیص اعتبارات مورد نیاز در کمیته‌های برنامه‌ریزی است. ما باید بیش از پیش به اقدامات و طرح‌های زیربنایی و ماندگار در مدارس توجه نماییم.

دانش‌آموزخبرنگار: سیدایلیا سیدمحمد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار