مدیر آموزش و پرورش کاشمر:

دفاع مقدس گنجینه‌ای از فضیلت‌های مختلف است

کاشمر (پانا) - مدیر آموزش و پرورش کاشمر گفت‌ دفاع مقدس گنجینه‌ای از فضیلت‌های مختلف است‌ و بر همین اساس می‌توان بر اساس نیازهای مختلف دانش‌آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی، به اجرای برنامه‌های متفاوت پرداخت.

کد مطلب: ۱۴۶۷۱۲۴
لینک کوتاه کپی شد
دفاع مقدس گنجینه‌ای از فضیلت‌های مختلف است

‌سعید تاج محمدی‌؛ مدیر آموزش و پرورش کاشمر‌ در‌ جلسه شورای کانون بسیج فرهنگیان این شهر  به بررسی و تحلیل اقدامات انجام شده پرداخت و با تاکید بر ثمر‌بخش بودن فعالیت‌ها، عنوان کرد: در برنامه‌ریزی‌ها و در اجرای برنامه‌ها شناخت مخاطب و توجه به نیاز‌های مخاطب از اولویت‌های مهم است.

وی ادامه داد: دفاع مقدس گنجینه‌ای از فضیلت‌های مختلف است، ‌بر همین اساس می‌توان بر‌اساس نیازهای مختلف دانش‌آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی، به اجرای برنامه‌های متفاوت پرداخت.

وی ادامه داد: خوب است در کنار زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا، در‌خصوص محیط‌ها و مسیرهایی که سبب تربیت شهدای والا مقام شده است نیز توجه کرد.

در ادامه جلسه سرهنگ برازنده معاون فرهنگی هنری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیز به بیان برنامه‌های پیش رو پرداخت و افزود: یادواره شهدای معلم با مشارکت آموزش و پرورش و با هدف گرامی‌داشت نام و یاد معلمان شهید برگزار می‌شود.

دانش آموز خبرنگار پانا کاشمر: محمدرضا زارع

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار