مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

کار در هر زمینه و تخصصی باید خوب، زیبا و همراه با ابتکار و خلاقیت باشد

بوشهر (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت در هر زمینه‌ای که فعالیت می‌کنیم، باید سعی کنیم بهترین باشیم و کار در هر زمینه‌ و تخصصی باید خوب، زیبا و همراه با ابتکار و خلاقیت باشد و تلاش کنیم تا حاصل آن بهترین عملکرد باشد.

کد مطلب: ۱۴۶۸۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد
کار در هر زمینه و تخصصی باید خوب، زیبا و همراه با ابتکار و خلاقیت باشد

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر؛ علی موحدی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و نظارت کودکستان‌های آموزش و پرورش استان بوشهر که در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد، ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به دلاورمردان ارتش اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی به ارتش، سپاه و نیروهای مسلح خود که موجب بالندگی و عزت کشور شده‌اند، می‌بالد و افتخار می‌کند.

موحدی گفت: این روزها در قبال پاسخ مشروع جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی که ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق که خاک کشور ما محسوب می‌شد را مورد حمله قرار داد، پس از دفاع مشروع و قانونی ما، مجددا ایران را تهدید به دست‌درازی و تعدی کرده است. جمهوری اسلامی ایران از هیچ جنگی استقبال نمی‌کند اما مقتدرانه و با صلابت در برابر هرگونه تهدید و تعرض دشمن، ایستادگی و پاسخی چندین برابر به آن خواهد داد.

وی همچنین با اشاره به آیات قرآن کریم افزود: در هر زمینه‌ای که فعالیت می‌کنیم باید سعی کنیم بهترین باشیم و کار در هر زمینه‌ای و هر تخصصی باید خوب، زیبا و همراه با ابتکار و خلاقیت باشد و تلاش کنیم تا حاصل آن بهترین عملکرد باشد.

موحدی خاطرنشان کرد: در سازمان تعلیم وتربیت کودک در چند آیتم و معیار کشوری، نیاز به تلاش بیشتر داریم تا بتوانیم به حد میانگین کشوری برسیم. لذا لازم است شورا با بررسی این آیتم‌ها نه‌ تنها خود را به وضعیت مطلوب بلکه تلاش کند به فراتر از آن نیز برساند.

وی ضمن تاکید بر اینکه باید حضور و نقش خودمان در هر کسوت و مسئولیتی که داریم را موثر بدانیم و بهتر بشناسیم، بیان‌ کرد: باید نقش و حضورمان در ارتقای جایگاه سازمان تعلیم وتربیت کودک را مهم بدانیم و با بارش فکری و ایده‌های خود بتوانیم موجبات رشد مجموعه خود را فراهم و آن را ارتقا دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار