دبیر خیر البرزی در گفت‌وگو با پانا:

یادگیری بهتر باعث تغییر نگرش مثبت در زندگی دانش‌آموزان می‌شود

کرج (پانا) - یکی از دبیران دبیرستان هیات امنایی قلم‌چی ناحیه 3 کرج گفت: یادگیری بهتر باعث تغییر نگرش مثبت در زندگی دانش‌آموزان می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۶۱۶۳۸
لینک کوتاه کپی شد
یادگیری بهتر باعث تغییر نگرش مثبت در زندگی دانش‌آموزان می‌شود

فداکاری و مهربانی دبیران همواره زبانزد بوده و این بار دبیری از ناحیه ۳ کرج، معنای تازه‌ای به آن می‌بخشد. معلمان، یکی از مهم‌ترین و البته محبوب‌ترین اقشار جامعه هستند و جایگاه معنوی‌شان به آن‌ها اجازه می‌دهد نقش مؤثری در بهبود زندگی دیگران داشته باشند. معلمان در بسیاری از اوقات، داوطلب کارهای خیر می‌شوند و می‌توانند نقطۀ اتصال خیریه‌ها، نهادهای دولتی و خانواده‌های دانش‌آموزان نیازمند باشند.

راضیه امیدعلی، دبیر دبیرستان هیات امنایی قلم‌چی ناحیه 3 کرج، یکی از دبیران مهربان و فداکاری است که برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت به‌صورت رایگان تدریس می‌کند.

وی در گفت‌وگو با پانا عنوان کرد: «بنده در زمینه تدریس از سال ۱۳۸۹ هرگاه متوجه می‌شوم که دانش‌آموزی ساعی و مستعد است اما از نظر مالی مشکل دارد با گذاشتن جلسات رایگان سعی می‌کنم مشکل دانش‌آموزان را برطرف کنم که همواره اجر این کار را از خدای خود گرفته‌ام.»

امیدعلی افزود: «در تدریس از روش‌های نوین تلفیقی و معکوس استفاده می‌کنم تا دانش‌آموزان، مطالب درسی را با علاقه بیشتر مطالعه کنند و محتوای آموزشی خود را در اختیار دانش‌آموزان پرتلاش که دارای مشکل مالی هستند قرار می‌دهم.»

دبیر خیر بیان کرد: «به نظر بنده تدریسی اثر بخش است که علاوه بر یادگیری بهتر باعث تغییر نگرش مثبت در زندگی دانش‌آموزان شود و این نگرش مثبت را با این کار کوچک می‌توانم ایجاد کنم.»

وی خاطرنشان کرد: «عاشق تدریس و شغلم هستم و خدا را شاکرم که چنین شغل شریفی دارم و خوشحال کردن شاگردانی که پرتلاش هستند اما مشکل مالی دارند، حس بسیار خوبی است. زیرا با این کار، دستان خدا را بهتر و پررنگ‌تر در زندگی شخصی‌ام می‌بینم.»

دانش‌آموزخبرنگار: آیلین فیضی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار