ورود سه شهید گمنام به استان اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل گفت: همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) استان اردبیل میزبان سه شهید گمنام می‌شود.

کد مطلب: ۹۲۴۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد
ورود سه شهید گمنام به استان اردبیل

علی واحد، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل گفت: همزمان با سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) استان اردبیل میزبان ۳ شهید گمنام دوران دفاع مقدس می‌شود.

او افزود: پیکر مطهر این شهدای گمنام دوران دفاع مقدس روز شنبه ساعت ۱۱ صبح از فرودگاه اردبیل با برگزاری مراسم ویژه و تشریفات نظامی و با حضور فرماندهان نظامی و مسؤولان استانی وارد اردبیل شده و مستقیما به شهرستان‌های خلخال و مشگین‌شهر اعزام می‌شوند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ادامه داد: ۲ شهید گمنام پس از تشریفات نظامی به سمت شهرستان خلخال و یک شهید گمنام به شهرستان مشگین شهر اعزام می‌شوند تا پس از برگزاری مراسم شبی با شهدا روز یک‌شنبه همزمان با سراسر کشور تشییع و به خاک سپرده شوند.

واحد بیان داشت: مراسم وداع با شهدا عصر روز شنبه در شهرستان خلخال در مسجد امام جعفرصادق (ع) این شهرستان و در شهرستان مشگین شهر در مسجد امیرالمومنان برگزار خواهد شد.

او تصریح کرد: مراسم ویژه‌ای نیز در امام‌زاده فخرآباد شهرستان مشگین شهر قبل از مراسم وداع با شهدا با حضور دسته‌جات عزاداری برگزار می‌شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: پیکر شهدای گمنام روز یک‌شنبه با حضور پرشور مردم شهرستان‌خلخال از میدان معلم به سمت دانشگاه آزاد تشییع و در محل دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان به خاک سپرده خواهد شد.

او افزود: در شهرستان مشگین شهر نیز مردم شهیدپرور این شهرستان شهید گمنام را از مقابل مسجد امیرالمومنان (ع) به سمت پادگان بیگدلی تشییع و پس از برگزاری مراسم ویژه در این پادگان به خاک می‌سپارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار