با حضور مسئولان استانی وخانواده‌های معظم شهدا؛

پیکر ۲ شهید گمنام تازه تفحص شده در اردبیل تشییع شد

پیکر پاک ۲ شهید گمنام تازه تفحص شده صبح امروز با حضور مسئولان استانی، خانواده‌های معظم شهدا و فرماندهان نظامی و انتظامی در اردبیل تشییع شد.

کد مطلب: ۶۰۲۷۱۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، امروز با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، مسئولان استانی، خانواده‌های معظم شهدا و فرماندهان نظامی و انتظامی پیکر پاک ۲ شهید گمنام و تازه تفحص شده اردبیل که دیروز وارد استان شده بودامروز از میدان مصلی به طرف میدان ورزش اردبیل تشییع شد .

پیکر شهدای گمنام استان اردبیل که دیروز با استقبال بی‌نظیر مردم استان در فرودگاه وارد دیار خود شدند امروز نیز در میان اشک و ناله مادران شهدای استان اردبیل که همواره در فراق و دوری فرزندان خود اشک حسرت می‌ریزند به خانه ابدی و جاودانه خود بدرقه شدند .

پیکر پاک این دو شهید گمنام استان اردبیل پساز مراسم تشییع در مناطق خود خاکسپاری خواهد شد کهپیکر یکی از شهدا با همراهی مردم به دانشکده رازی و پیکر مطهر شهید دیگر به شهرستان پارس‌آباد جهت خاکسپاری منتقل می‌شود .

مردم ولایتمدار،متدین و غیور استان اردبیل همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و سوگواری آن حضرت برای شهدای گمنام استان اردبیل نیز مراسم یادبود و یادواره‌ای برگزار خواهند کرد که در شهرستان پارس‌آباد نیز حول همین مراسم یادواره‌ای برای شهید گمنام استان برگزار می‌شود .

امروز همه آحاد مردمی استان اردبیل آمده بودند تا با قلبی آکنده از عشق و ارادت دو کبوتر خونین بال و بال گشوده میهن عزیز اسلامی واستان را بدرقه خانه ابدی خود کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار