مسئول کمیته تفحص شهدای نیروهای مسلح استان اردبیل :

اردبیل میزبان 6 شهید گمنام می‌شود

خبرگزاری پانا:مسئول کمیته تفحص شهدای نیروهای مسلح استان اردبیل گفت:همزمان با دهه اول ماه محرم،استان اردبیل میزبان پیکر مطهر شش شهید گمنام می‌شود.

کد مطلب: ۲۷۳۱۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، ذکی‌الله خوشبخت،مسئول کمیته تفحص شهدای نیروهای مسلح استان اردبیل گفت: پیکرهای این شهیدان در هفته اول ماه محرم با استقبال مردم اردبیل وارد این شهر می‌شود و در شهرهای لاهرود از توابع شهرستان مشگین شهر، جعفرآباد از توابع شهرستان مرزی بیله سوار و دانشگاه محقق اردبیلی تشییع و خاکسپاری می‌شوند .

وی اظهار داشت:در هر یک از این شهرها پیکر مطهر دو شهید تشییع خواهد شد .

خوشبخت ادامه داد:برنامه‌های استقبال و روز و محل دقیق مراسم استقبال از پیکرهای این شهدا فردا در جلسه استانداری با حضور مسئولان مشخص خواهد شد .

وی با بیان اینکه اکنون در تمام 10 شهرستان استان اردبیل حرم شهدای گمنام وجود دارد،افزود: تاکنون 43 شهید گمنام در سطح استان تدفین شده و فضای معنوی را در منطقه حاکم ساخته است .

خوشبخت تصریح کرد: تشییع باشکوه پیکرهای شهدای یافت شده بعد از چند سال با شرکت انبوهی از جمعیت مشتاق نشان از معنویت مردم و زنده بودن شهدا و تازگی هشت سال دفاع مقدس دارد .

وی با اشاره به تقسیم بندی شهدای گمنام در شهرهای مختلف استان اضافه کرد: شهدای گمنام بر حسب وجود شهید مفقودالاثرو بنا به اعلام آمادگی مردم منطقه در بین شهرهای مختلف استان تقسیم و در مکان‌های عمومی و آموزشی چون دانشگاه و یا ادارات خاکسپاری می‌شوند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار