شهردار همدان گفت:

برگزاری دوسالانه جشواره شهروند برگزیده، موجب ارتقای کیفیت آن می شود

همدان (پانا) - شهردار همدان گفت: بررسی بهتر شاخص‌های جشنواره شهروند برگزیده، حوصله و وقت بیشتری می‌طلبد و در صورتی که سالانه شود از کیفیت و کمیت کار کاسته خواهد شد.

کد مطلب: ۸۸۱۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوسالانه جشواره شهروند برگزیده، موجب ارتقای کیفیت آن می شود

شهردار همدان در کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر همدان، عنوان کرد: در مورد بحث ادامه برگزاری جشنواره شهروند برگزیده اگر می‌خواهیم جشنواره به صورت کیفی برگزار شود بهتر است دو سالانه شود تا اینگونه کیفیت کار بیشتر شود.
او ادامه داد:
عباس صوفی با اشاره به وضعیت حال حاضر تیم فوتبال شهرداری، اظهار کرد: فوتبال با تمام رشته‌ها و فرآیند پایه ورزش متفاوت است، در هیچ جای فوتبال کمیته فنی، تعریف و استاندارد خاصی ندارد و سرمربی حرف اول و آخر را می‌زند و کمیته فنی، هیئت مشارکت و مشورت دادن به هیئت مدیره است.
صوفی با بیان این که در بحث فوتبال بزرگسالان استفاده حداکثری ظرفیت‌های بومی مورد نظر است، اضافه کرد: بنده به شخصه اعتقاد به استفاده از ظرفیت های بومی دارم اما در خود فوتبال اعتقاد به استفاده از این ظرفیت وجود ندارد.
وی با اشاره به این که جایگاه تیم شهرداری بد نیست بلکه تیم در جایگاه نهم قرار دارد، بیان کرد: هنگام بحث در مورد انتخاب مربی بومی این امر بسیار مورد حمایت رسانه‌ها و برخی مسئولان قرار گرفت اما به علت برخی از اتفاقات ادامه همکاری با صمدی ممکن نبود و یکی از شروط رسیدن به لیگ یک بود.
شهردار همدان ادامه داد: وقتی سرمربی انتخاب می شود باید به تصمیمات او احترام بگذاریم، درتمام مدت مربیگری او در تیم شهرداری حتی یک بازیکن از سوی ما به او تحمیل نشد و دست سرمربی را برای انتخاب بازیکن‌ها باز گذاشتیم.
رضوان سلماسی، رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر همدان نیز عنوان کرد: در حوزه جشنواره شهروند برگزیده به عقیده شهرداری بهتر است هر سال برگزار نشود اما به نظرم با توجه به این که این جشنواره بعد از چندین سال بالاخره برگزار شد بسیاری از مشکلات حل و راه برای ادامه حرکت باز شده است.
او ادامه داد: اگر فاصله برگزاری این جشنواره طولانی شود مردم از آن فاصله می‌گیرند اما با توجه به طرح آموزش شهروندی و آشنا شدن مردم با این جشنواره مردم روی آن حساس شده‌اند در صورتی که این فاصله زمانی صورت بگیرد ممکن است این حساسیت مردم از بین برود.
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر همدان افزود: درصورت برگزاری هر ساله آن به نتایجی که مد نظر است، خواهیم رسید همچنین با توجه به این که امسال فاصله زمانی کمتری بین جشنواره‌ها وجود دارد می‌توان تعداد کمتری از شهروندان را برگزید، انتخاب شهروند برتر طی یک سال آسان‌تر است.
حمید بادامی نجات، عضو شورای شهر همدان نیز در رابطه با زمان برگزاری جشنواره شهروند برگزیده همدان بیان کرد: بیشتر جشنواره‌ها هر ساله در یک بازه زمانی مشخص صورت می‌گیرند و در صورتی که بین جشنواره فاصله بیفتد ما را از اهداف اصلی جشنواره دور می‌کند طوری که یکی از اهداف این جشنواره تبدیل آن به برندی برای همدان است و دو سالانه کردن به معنای به فراموشی سپردن تدریجی آن است.
او ادامه داد: در صورت برگزاری دوره ای و منظم جشنواره نگرانی‌ها و حجم زیاد کارها که در سال اول وجود داشت تکرار نمی‌شود و برای انتخاب شهروند برگزیده باید کسانی را انتخاب کنیم که فعالیت مفیدی برای شهر انجام داده باشند همچنین در این دوره باید تعداد نفرات محدود و ضعف‌ها نیز برطرف شود در صورتی که جشنواره قرار است برگزار شود زمان کمی داریم و باید به زودی فراخوان بدهیم.
عضو شورای شهر همدان بیان کرد: سال اول جشنواره مجبور بودیم آن را بزرگ برگزار کنیم اما این دوره نیاز نیست این حد برای آن زمان، هزینه و انرژی صرف کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار