شهروند مداری و مشارکت مردم ؛ محور جشنواره «شهروند برگزیده»

همدان (پانا) - رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی و رئیس جشنواره «شهروند برگزیده» با بیان اینکه جشنواره «شهروند برگزیده» در راستای شهروند مداری برگزار می شود، اظهار کرد: مهمترین هدف ما بسترسازی برای آموزش شهروندی است.

کد مطلب: ۸۰۰۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد
شهروند مداری و مشارکت مردم ؛ محور جشنواره «شهروند برگزیده»

رئیس مرکز مطالعات شورای اسلامی شهر همدان و رئیس جشنواره «شهروند برگزیده»، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر همدان به همراه دبیر کمیته اجرایی، دبیر کمیته داوری، مشاور و مدیر روابط عمومی جشنواره «شهروند برگزیده » به منظور تبادل نظر و بیان اقدامات انجام شده در راستای برگزاری این جشنواره در دفتر روزنامه هگمتانه حضور یافتند.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش ‌ های شورای اسلامی شهر همدان در این بازدید با بیان اینکه جشنواره «شهروند برگزیده» در راستای شهروند مداری برگزار می ‌ شود، اظهار کرد: مهمترین هدف ما بسترسازی برای آموزش ‌ های شهروندی است و در واقع این رویداد به عنوان یک رویداد سالیانه برای شهر همدان است.

حمید بادامی نجات با اشاره به اینکه علاوه بر این موضوع، تجلیل از شهروندان در برگزاری این جشنواره دنبال می ‌ شود، عنوان کرد: شهروندانی هستند که برای این شهر زحمت می ‌ کشند و به طبع تجلیل از آنها می ‌ تواند ایجاد انگیزه ‌ ای برای راهشان باشد و مهمتر از آن اینکه آنها الگوی شهروندان دیگر می ‌ شوند.

وی با بیان اینکه این جشنواره از مهرماه و از شروع دوره پنجم شورا مطرح شد، افزود: مرکز مطالعات بانی این امر شد و از مهر ماه کمیته علمی و اجرایی تشکیل شد و کمیته علمی بیشترین فعالیت را داشت و روش ‌ ها و شاخص ‌ های شهروند برگزیده را بررسی کرد و کمیته اجرایی نیز اقدامات خوبی را انجام داده که بازخورد خوبی در جامعه داشت.

رئیس جشنواره «شهروند برگزیده» با تأکید بر اطلاع رسانی این جشنواره، ابراز کرد: رسانه ‌ ها برای انعکاس اخبار جشنواره و اطلاع رسانی کمک بسیاری کردند و به نظر نمی ‌ رسد شهروندی باقی مانده باشد که از برگزاری آن بی اطلاع باشد.

بادامی نجات با اعلام اینکه اختتامیه این جشنواره 9 اردیبهشت 97 همزمان با روز شوراها برگزار می ‌ شود، اظهار کرد: شهروندان منتخب در این جشنواره به بهترین شکل تجلیل می ‌ شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار