نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

خدمات بیمه سلامت به درستی در جامعه اطلاع رسانی شود

ارومیه (پانا)- نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: مسوولان دستگاه های خدمات رسان از جمله بیمه سلامت باید دستاوردهای خود را به درستی در جامعه اطلاع رسانی کنند تا مردم از این خدمات اطلاع کافی داشته باشند.

کد مطلب: ۸۶۳۹۷۷
لینک کوتاه کپی شد
خدمات بیمه سلامت به درستی در جامعه اطلاع رسانی شود

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی وقیه در آذربایجان غربی در دیدار با مدیران استانی بیمه سلامت، افزود: اطلاع رسانی از عمکلرد دستگاه های اداری مناسب نیست و مردم از عملکرد برخی دستگاه ها بی اطلاع هستند.

وی افزود: برخی نگرانی ها در بین مردم در خصوص ادامه عملکرد بیمه سلامت همگانی وجود دارد و باید اطلاعات کافی در این مورد نیز در اختیار مردم قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بیان کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری رنج مریض داری و مریضی برای فرد کافی است و نباید غیر از این عامل دل مشغولی دیگری چون مشکل های بیمه ای داشته باشد.

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی نیز در این دیدار گفت: یک میلیون و 929 هزار نفر از جمعیت سه میلیون و 265 هزار نفری این استان با 61 درصد پوشش از خدمات بیمه سلامت استفاده می کنند.

نادر نانبخش افزود: دولت هزینه های چشمگیری برای بیمه مردم اختصاص داده و ماهانه 540 میلیارد ریال هزینه درمان این بیمه شدگان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار