در جلسه هیأت دولت

رئیس‌جمهوری: رفتارهای خشونت‌آمیز از طرف هر گروهی به شدت محکوم است

تهران (پانا) - در جلسه امروز هیأت دولت به ریاست رئیس‌جمهوری، گزارش وزرای کشور و اطلاعات از حوادث روزهای اخیر و اغتشاشاتی که منجر به شهادت تعدادی از نیروهای انتظامی و بسیج شد، به هیأت وزیران ارائه شد و رئیس جمهوری نیز از برخوردهای خشونت‌آمیز با پلیس انتقاد کرد.

کد مطلب: ۸۰۰۹۱۲
لینک کوتاه کپی شد
رئیس‌جمهوری: رفتارهای خشونت‌آمیز از طرف هر گروهی به شدت محکوم است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، حسن روحانی ضمن تسلیت به خانواده‌های شهدای این حادثه و اظهار همدردی با آنان‌، از مدیریت سنجیده و مدارای حداکثری نیروهای عملیاتی بویژه نیروی انتظامی قدردانی کرد.

روحانی اظهار کرد: «برخوردهای خشونت‌آمیز و اهانت به پلیس که حافظ نظم و امنیت جامعه است را به هیچ وجه تحمل نمی‌کنیم.»

وی ضمن احترام به همه عقاید و افکار و پذیرش تنوع‌های فکری و فرهنگی، رفتارهای خشونت‌آمیز از طرف هر گروهی را به شدت محکوم کرد.

رئیس‌جمهوری در ادامه دستگاه‌های مسئول را با هدف تقویت انسجام و یکپارچگی ملی و افزایش وحدت و همگرایی، به بررسی و کند و کاو در ریشه‌های شکل‌گیری این گونه حوادث مامور کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست‌جمهوری، ر‌ئیس جمهوری همچنین دو قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت ، تعاون کار و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی و سازمان میراث فرهنگی‌، صنایع دستی و گردشگری ابلاغ کرد.

بر این اساس، در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون حمایت از هنرمندان‌، استادکاران و فعالان صنایع دستی » جهت اجرا به وزارت صنعت‌، معدن و تجارت‌، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و «قانون اصلاح قانون تسریع در امر تخلیه و بارگیری کشتی‌ها در بنادر» جهت اجرا به وزارت راه و شهرسازی ابلاغ شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار