مدیر آموزش و پرورش بانه:

20 کلاس درس برای استقرار پایه دوازدهم نیاز است

بانه(پانا)_مدیر آموزش و پرورش بانه در دهمین نشست شورای آموزش و پرورش با اشاره به کمبود فضاهای آموزشی در این شهرستان گفت: برای استقرار پایه دوازدهم 20 کلاس درس نیاز است.

کد مطلب: ۸۰۰۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد
20 کلاس درس برای استقرار پایه دوازدهم نیاز است

به گزارش پانا کردستان، دهمین نشست شورای آموزش و پرورش در سال جاری با حضور فرماندار و سایر اعضای این شورا در محل سالن جلسات آموزش و پرورش برگزار شد.

رضا خضری مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه در ابتدای این نشست، ضمن تقدیر از کلیه دست اندرکاران جهت برگزاری مطلوب برنامه های ایام دهه مبارک فجر و همچنین تقدیر از فرهنگیان، دانش آموزان و مردم همیشه در صحنه و انقلابی شهرستان به جهت حضور پرشور در راه پیمایی باشکوه 22 بهمن امسال، در سخنانی با اشاره به کمبود فضاهای آموزشی در شهرستان بانه اظهار داشت: علی رغم اقدامات خوبی که طی چند سال اخیر در حوزه مدرسه سازی انجام شده است باز هم با کمبود فضاهای آموزشی در بانه مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه امسال نظام 6-3-3 در سیستم آموزشی با استقرار پایه دوازدهم کامل می شود؛ افزود: با استقرار پایه دوازدهم نیز مشکلات کمبود فضاهای آموزشی در بانه بیشتر می شود به طوری که برای استقرار پایه دوازدهم در بانه 20 کلاس درس نیاز است.

خضری تصریح کرد: به همین منظور کمیته استقرار پایه دوازدهم در بانه تشکیل شده که در نظر گرفتن تمهیدات لازم برای حل مشکل فضای آموزشی از جمله رسالت های اصلی این کمیته خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه در ادامه سخنان خود به برگزاری جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز هم اشاره کرد و گفت: بیستمین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز شهرستان بانه در دهه آخر فروردین ماه و به احتمال بسیار قوی بیستم فروردین ماه سال 97 برگزار می شود.

وی تجلیل از اقدامات خیرین مدرسه ساز ، ترویج فرهنگ مدرسه سازی و جلب مشارکت حداکثری خیرین برای احداث مدارس جدید در شهرستان را از اهداف مهم این جشنواره نام برد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار