معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرز:

بهترین شیوه رسیدن به سازمانی متعالی، کارآ و اثربخش، استفاده از پتانسیل همه عوامل مدرسه است

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرز در همایش آموزشی- توجیهی مدل تعالی مدیریت مدرسه در دبیرستان فاطمه پزشکی "ناحیه 4 کرج" اظهار کرد: هنر یک مدیر، استفاده از ظرفیت و پتانسیل همه عوامل مدرسه در جهت رسیدن به سازمانی متعالی، کارآ و اثربخش است.

کد مطلب: ۷۰۲۴۶۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از البرز، همایش آموزشی توجیهی مدل تعالی مدیریت با حضور سلطانیان معاون آموزش متوسطه استان، تمامی مدیران مدارس دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه نظری و هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش درروز شنبه مورخ 23/10/96 در دبیرستان فاطمه پزشکی ناحیه 4 کرج برگزار شد.

در این جلسه، سلطانیان معاون آموزش متو سطه ضمن تشریح محورهای برنامه تعالی و ارتباط آن با اسناد فرادستی و آیین نامه اجرایی مدارس به اهمیت نقش مدیریت و رهبری در اجرای مطلوب مدل تعالی در مدرسته اشاره نمود.

وی نحوه ی عملکرد استان البرز را در اجرای برنامه تعالی در سال گذشته مطلوب ارزیابی نمود.

سلطانیان با بیان ارتباط مفهومی آیین نامه اجرایی مدارس با محورها، معیارها و زیر معیارهای مدل تعالی مدیریت مدرسه، به تشریح کامل این مدل و نقش شورای سیاستگذاری و برنامه ریزی منطقه در نظارت، اصلاح و راهنمایی مدیران مجری پرداخت.

وی در خصوص برنامه تعالی مدیریت مدرسه اظهار داشت: مدیران مدارس باید به سمت و سوی مدیریت مشارکتی حرکت کنند و در این راستا هنر مدیران مدارس در برنامه تعالی مدیریت مدرسه را استفاده ازظرفیت و پتانسیل همه عوامل وکارکنان مدرسه جهت رسیدن به سازمانی متعالی، کارآ و اثربخش دانست.

سلطانیان در پایان این جلسه از سه مدیر مدرسه ناحیه 4کرج که در ارزیابی کشوری برنامه تعالی موفق به کسب رتبه ممتاز شده بودند با اهداء لوح سپاس تقدیر وقدردانی نمود.

لازم به ذکر است 449 مدرسه در استان البرز در سال تحصیلی 97-96 مجری مدل تعالی مدیریت می باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار