امام جمعه بخش خاوران:

زیبایی شهر نتیجه همدلی شورای شهر و شهردار است

شهرری یک(پانا) - امام جمعه بخش خاوران در مراسم گرامیداشت روز ملی شوراها در فرهنگسرای شهر قیامدشت زیبایی شهر را نتیجه همدلی شورای شهر و شهردار دانست.

کد مطلب: ۱۴۷۲۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر طزری، امام جمعه بخش خاوران در مراسم گرامیداشت روزا شورا که در فرهنگسرای شهر قیامدشت برگزار شد در رابطه با تعامل شورای شهر قیامدشت و همکاری در مسائل اظهار کرد: شهر زیبای امروز را مدیون یک دستی و همدلی شورای شهر قیامدشت هستیم و یکی از عوامل موفقیت و زیبایی شهر قیامدشت همدلی و تصمیمات کلان شورا و شهرداری است.

وی افزود: شورا برای منفعت شخصی خود کاری نمی‌کند زیرا اگر به این صورت بود شهر آبادی نداشتیم روز شورا را به اعضای محترم شورای شهر تبریک می‌گویم و از این عزیزان می‌خواهم در سال جدید تصمیمات خوبی گرفته و برای پیشرفت شهر اجرا شود.

طزری با اشاره به فضای سبز شهر قیامدشت اذعان کرد: ما از نظر امکانات طبیعی برای مثال مانند فضای سبز عدالت را در شهر رعایت کردیم، اما متاسفانه از لحاظ فضای مذهبی مانند ترازویی یک کفه سبک و دیگری خالی هستیم. عزیزان شورای شهر این را در نظر داشته باشند که قسمت پایین شهر امکانات فرهنگی نداریم و در قسمت شرقی شهر کمبود مسجد و حسینیه داریم که امید است با همکاری شهرداری و قانونا از این امکانات برخوردار شویم.

امام جمعه بخش خاوران نتیجه زیبایی شهر را نتیجه قدرت فکری و زحمات شورای شهر دانست و اظهار کرد: زیبایی شهر نتیجه قدرت فکر و زحماتی است که شورا و عوامل مربوطه کشیده‌اند. هنوز کم و کاستی هایی داریم در مجموع شهر، اما با این حال شهر زیبایی است و می‌تواند زیباتر هم کرد و انتظار می‌رود که این کم و کاستی ها مورد بررسی و حل شود.

خبرنگار : زهرا شیرنیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار