فراخوان هفتمین جشنواره تجارب برتر تربیتی اعلام شد

رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان لرستان گفت: هفتمین جشنواره تجارب برتر تربیتی با هدف ترغیب و تشویق فرهنگیان برای حضور در عرصه‌های پژوهشی، تربیتی و به منظور استفاده از اندوخته‌های تجربی معاونان و مربیان پرورشی، مشاوران تربیتی، مدیران و معلمان مدارس برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۶۹۷۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا ازلرستان ، ذبیح اله عصمتی با اعلام این خبر افزود :این جشنواره در راستای راهکار 1-23 سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش ،مبنی بر استفاده بهینه از ظرفیت های موجود برای گسترش فرهنگ تفکر و پژوهش در بین مدیران،مربیان و تأمین پژوهشگر مورد نیاز دستگاه تعلیم و تربیت رسمی عمومی و حمایت از پژوهشگران فعال و مجرب برگزار می شود .

وی خاطر نشان کرد :زمان ارسال آثار از واحدهای آموزشی به ادارات شهرستان ها و مناطق تا 30 دی ماه می باشد و شهرستان ها و مناطق نیز تا 15 بهمن ماه فرصت دارند نسبت به داوری آثار اقدام و نفرات برتر را به دبیرخانه استانی جشنواره واقع در اداره امور تربیتی استان تحویل دهند و اداره امور تربیتی پس از بررسی و داوری آثار بر اساس شاخص های موجود به استناد دستورالعمل جشنواره آثار برتر را به دبیرخانه کشوری جشنواره تحویل می دهد.

رئیس امور تربیتی آموزش و پرورش استان لرستان در ادامه خاطر نشان کرد:استان لرستان سال گذشته موفق به کسب 5 مقام برتر کشوری در جشنواره تجارب برتر تربیتی شد که انتظار می رود با استقبال همکاران در جشنواره امسال نیز نتایج خوبی کسب کنیم .

عصمتی به چهارمین جشنواره الگوی برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی هم اشاره کرد و گفت : این جشنواره هم با هدف توسعه­ فرهنگ پژوهشگری و افزایش توانمندی های حرفه ای معلمان به شکل فردی و گروهی با تبادل تجارب و دستاورد ها در سطح محلی و ملی، ایجاد فرصت های باز آموزی مستمر علمی، تحقیقاتی و مطالعاتی برای مربیان پرورشی، مشاوران و دبیران درس تفکر و سبک زندگی برگزار می شود. اصلاح و تغییر نگرش های رایج و سنتی در شیوه های تدریس، مکتوب نمودن تجربیات و به اشتراک گذاشتن دانسته ها و اندوخته ها و ترغیب و تشویق مربیان ،مشاوران و دبیران به استفاده از روش های مختلف یادهی-یادگیری را از اهداف دیگر این جشنواره برشمرد.

عصمتی از مربیان ، معاونین پرورشی ، مشاوران و دبیران درس تفکر و سبک زندگی خواست تا هشتم بهمن آثار خود را تحویل ادارات مناطق و شهرستانها نمایند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار