افتتاح ۳ واحد مسکن مددجویی در مناطق محروم میاندوآب

۳ واحد مسکن ویژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی در مناطق محروم میاندوآب افتتاح شد.

کد مطلب: ۶۹۲۳۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، رسول بخشی رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان میاندوآب با اظهار اینکه ۳ واحد مسکن ویژه مدجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی در مناطق محروم میاندوآب افتتاح شد گفت: واحدهای افتتاح شده هر کدام 55 متر مربع زیربنا دارند وبرای احداث واحدهای مذکور در مجموع 660 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

بخشی همچنین از احداث و واگذاری 10 واحد مسکن مددجویی در دهه فجر امسال خبر داد و افزود: این واحدها نیز هرکدام با 55 مترمربع زیر بنا و 220 میلیون ریال اعتبار در حال ساخت می باشند که در مراحل پایانی احداث هستند.

وی در خصوص اعتیارات مورد نیاز برای ساخت هر کدام از واحدهای مسکونی مددجویان اظهار کرد: از کل اعتبارات مورد نیاز برای هر واحد مسکن 100 میلیون ریال از طریق منابع دولتی، 60 میلیون ریال آورده مددجویان و مابقی از طریق اعتبارات امدادی و کمکهای خیرین تأمین می شود.

بخشی با بیان اینکه کمیته امداد شهرستان میاندوآب از لحاظ احداث مسکن دارای سرعت عمل خوبی می باشد، گفت: همراهی خیران در ساخت واحدهای مسکونی ویژه مددجویان زیاد بود و همیشه یاریگر امداد در این امر خداپسندانه هستند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان میاندوآب در ادامه اظهار امیدواری کرد: با تأمین اعتبارات دولتی، امدادی و همراهی خیرین تا دو سال دیگر مشکل مسکن تمامی خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد که فاقد خانه هستند حل شده و دیگر خانواری بدون مسکن نخواهد بود.

گقتنی است: در حال حاضر 3 هزارو 600 خانوار تحت پوشش کمیته امداد شهرستان میاندوآب می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار