عضو هیات مدیره پرسپولیس در گفت و گو با پانا:

اخبار موثق دارم وزیر ورزش جلسه ای با جانشین طاهری ندارد

عضو هیات مدیره پرسپولیس گفت: اخبار موثقی دارم که وزیر ورزش فعلا قرار نیست کسی را به عنوان جایگزین طاهری ببیند و جلسه بگذارد. امیدوارم ظرف همین چند روز آینده وضعیت و ادامه همکاری او با پرسپولیس مشخص شود.

کد مطلب: ۶۸۵۲۲۵
لینک کوتاه کپی شد

محمدرضا حاجی بیگی در گفت و گو با پانا درباره وضعیت پرسپولیس گفت: هنوز طاهری از مرخصی برنگشته و در مورد مدیرعاملی او هیچ تصمیمی نگرفته ایم. ما فعلا در حال فراهم کردن مطالبات بازیکنان هستیم و متاسفانه کمی این موضوع به تاخیر افتاد. قرار بود روز پنج شنبه مطالبات بازیکنان را پرداخت کنیم اما متاسفانه مشکلاتی به وجود آمد که امکان آن میسر نشد، وگرنه قرار بود قبل از بازی با پدیده این شرایط را برای آنها فراهم کنیم. در هرحال هدف بالا بردن روحیه بازیکنان است و به زودی مطالبات معوقه آنها پرداخت خواهد شد.

حاجی بیگی در مورد بازگشت اسپانسر قبلی پرسپولیس از طریق وزارت ورزش گفت: چنین چیزی صحت ندارد و نمی دانم منبع این صحبت ها از کجا نشات می گیرد تا آنجا که من اطلاع دارم اصلا صحبتی با اسپانسر قبلی نشده که آنها حالا قرار است بازگردند.

عضو هیات مدیره پرسپولیس در واکنش به اسامی مطرح شده برای مدیرعاملی پرسپولیس، عنوان کرد: من همچنان معتقدم در این برهه حساس طاهری به عنوان مدیرعامل می تواند پرسپولیس را به بهترین شکل ممکن اداره کند، همانطور که گفتم مرخصی او تمام نشده و از طرفی من اخبار موثقی دارم که وزیر ورزش فعلا قرار نیست کسی را به عنوان جایگزین طاهری ببیند و جلسه بگذارد. امیدوارم ظرف همین چند روز آینده وضعیت و ادامه همکاری او با پرسپولیس مشخص شود.

وی تاکید کرد: وزیر ورزش در مورد ادامه همکاری طاهری با پرسپولیس تصمیم گیری می کند و نباید به شایعات توجه کنیم. پرسپولیس در لیگ وضعیت خوبی در لیگ دارد و ما هم در تلاش هستیم تا مطالبات بازیکنان را از طریق سامانه هواداری پرداخت کنیم.

وی در پایان به حضور خودش به عنوان مدیرعامل در پرسپولیس اشاره کرد و گفت: اصلا چنین چیزی درست نیست و من قصد ورود به حیطه مدیرعاملی ندارم، طاهری چندروز پیش به مشهد سفر کرده و هنوز به باشگاه بازنگشته است، به هر حال همانطور که گفتم تصمیم گیری وضعیت طاهری با وزیر ورزش است و اگر او با استعفایش موافقت کند در مورد جایگزین طاهری تصمیم گیری می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار