با حضور مدیر کل آموزش و پرورش:

جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

با حضور مدیر کل آموزش و پرورش جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

کد مطلب: ۶۸۴۴۹۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از کهگیلویه وبویراحمد، صبح امروز و با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان، معاون پرورشی و فرهنگی، مدیر سازمان دانش آموزی، مسئول خدمات، معاون سازمان دانش آموزی، نماینده مجامع مربیان، نماینده مجامع دانش آموزان، نماینده خبرگزاری پانا و نماینده پیشتازان جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی در دفتر مدیر کل آموزش و پرورش برگزار شد.

مدیران با سازمان دانش آموزی در سطح مدارس همکاری کنند

مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه وظایفی که تعیین شده برای سازمان دانش آموزی به خوبی اجرا شده است گفت: جایگاه سازمان دانش آموزی در سطح استان و کشور جایگاه خوبی است.

هادی زارع پور افزود: در جلسه ای که اخیرا در شهرستان بویراحمد داشتیم به مدیران مدارس تاکید کردیم که به بحث تشکل های دانش آموزی به ویژه پیشتازان بها بدهند و سازمان دانش آموزی را درسطح مدارس تقویت و همکاری کنند.

رییس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان با اشاره به استاندارد سازی و نظارت بر پایگاه تغذیه سالم مدارس، اظهار کرد: نظارت بر امور اجرایی و مدیریت پایگاه های تغذیه سالم طبق ابلاغیه وزیر وقت آموزش و پرورش در سال 93 به سازمان دانش آموزی واگذار گردیده است.

وی ادامه داد: بر اساس همین ابلاغیه نظارت تخصصی بهداشتی بر فضا و سلامت مواد غذایی ارایه شده در بوفه مدارس توسط دفتر سلامت و تندرستی معاونت تربیت بدنی صورت می پذیرد.

دستور العمل بوفه مدارس باید از صفر تا صد آن به طور کامل اجرا شود

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: میزان دریافت حق نظارت سالانه مدیریت بوفه مدارس به سازمان دانش آموزی در ابلاغیه وزیر وقت در سال 93 آمده است.

سید بهاء الدین ملک حسینی با اشاره به اینکه متاسفانه شهرستانها مقاومت می کنند و بر اساس دستور العمل سهم سازمان دانش آموزی از نظارت بر بوفه مدارس را پرداخت نمی کنند، گفت: دستورالعمل بوفه مدارس باید از صفر تا صد آن به طور کامل اجرا شود و مدیران آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق ملزم به رعایت آن هستند.

کسب رتبه دوم کشور در جذب پیشتازان توسط سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد

مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه وبویراحمد گفت: سازمان دانش آموزی برنامه های خود را در راستای فعالیت های پرورشی هماهنگ می کند، در طول سه سال گذشته سازمان دانش آموزی استان پیشرفت چشمگیری داشته است.

علی حسن زاده اظهار کرد: طبق آمار سازمان دانش آموزی کشور، کهگیلویه و بویراحمد در جذب پیشتازان پسر و دختر با 11 هزار نفر بعد از استان گلستان رتبه دوم کشور را کسب کرده است.

دبیر شورای دانش آموزی استان علت این موفقیت را عمل به شعار همدلی، همفکری، همکاری بیان کرده که به خوبی در سازمان دانش آموزی استان نهادینه شده است.

حسن زاده در مورد برگزاری انتخابات مجامع اعضاء و مربیان گفت: انتخابات مجامع مثل انتخابات مجلس دانش آموزی هر 2 سال یک بار و جلسات مجامع نیز هر 6 ماه یک بار به صورت کشوری برگزار می گردد.

مدیر سازمان دانش آموزی با اشاره به برگزاری اردوهای ملی دانش آموزان در تابستان گذشته گفت: 17 هزار دانش آموز از سراسر کشور در چهار قطب در اردوهای ملی شرکت کردند. اردوهای دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در قطب چهار و به مرکزیت شیراز برگزار شد، که بر اساس رتبه بندی سازمان دانش آموزی کشور، استان ما رتبه یازدهم را در بین استان ها از نظر شاخص های اردویی کسب کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار