انجمن اولیاء و مربیان کارآمد موجب ایجاد مدارس سرآمد می شود

رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش استان زنجان در جمع اولیای دبیرستان فاطمیه شهر آب بر که با همراهی فیروزمهدی رئیس سازمان دانش آموزی استان، سرپرست و معاونین آموزش و پرروش طارم در کانون شهید چاووشی برگزارشد گفت: انجمن اولیائ و مربیان کارآمد موجب ایجاد مدارس سرآمد می شود.

کد مطلب: ۶۷۴۴۰۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانای زنجان، اصغر ابراهیمی رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرروش در مراسم انجمن اولیاء و مربیان دبیرستان فاطمیه در محل کانون شهید چاووشی برگزارشد گفت:اولیاء باید اعضای انجمن فعال و توانمندی را به عنوان نماینده خود در مدارس انتخاب نمایند و نسبت به کلیه ابعاد تربیتی فرزندان حساس باشند زیرا انجمن اولیاء و مربیان کارآمد موجب ایجاد مدارس سرآمد می شود.

وی افزود: خانواده مهمترین رکن تعلیم و تربیت فرزندان محسوب می شود و اولیاء نباید نسبت به سرنوشت فرزندان خود بی تفاوت باشند بلکه در زمینه های مختلف مشارکت فعالانه داشته باشند.

ابراهیمی خاطر نشان کرد:خانواده چارچوب اصلی رفتار فرد را تشکیل می دهد و به شکل گیری شخصیت منسجم فرزندان کمک می نماید بنابراین محیط این نهاد مقدس یعنی خانواده باید برای رشد و تربیت مناسب باشد.

رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان دستگاه تعلیم و تربیت استان، یکی از راههای تربیت مطلوب فرزندان را شرکت در کلاس های آموزش خانواده ذکر کرد که منجر به دستیابی بهینه به تعلیم و تربیت می شود.

وی از اولیاء خواست که علاوه بر مشارکت فعالانه مادی با تعمیق آموخته های خود در زمینه مسائل تربیتی فرزندان متناسب با تفاوت های رشد در سنین مختلف آنان را یاری نمایند.

منبع خبر:پانای طارم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار