پروژه های اقامتی و گردشگری و مسکن مهر بندرانزلی به بهره برداری رسید

در آخرین روز از هفته دولت پروژه های اقامتی و گردشگری و همچنین واحدهای مسکن مهر بندرانزلی با حضور نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۶۶۰۲۰۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان،رئیس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بندرانزلی غروب چهارشنبه در حاشیه افتتاح واحد های مسکونی پروژه های مسکن مهر این شهرستان گفت: 24 واحد از تعاونی مسکن 84 واحدی 2 خوابه با عنوان آزاد 2 ، با آورده 250 میلیون ریال برای هر عضو و 370 میلیون ریال تسهیلات، تحویل موقت شد و محوطه سازی آن در حال انجام است.
عبدالمجید جوانبخت افزود: پیش از این 60 واحد از این مجموعه تحویل صاحبان آن شده بود که امروز 24 واحد باقیمانده نیز تحویل شد.
وی با اشاره به افتتاح واحدی های پروژه مسکن مهر 108 واحدی با عنوان کارگری 2 افزود: 52 واحد از پروژه 108 واحدی مسکن مهر نیز امروز از پیمانکار تحویل موقت شد و محوطه سازی آن در دست اجراست .
جوانبخت یادآور شد: پروژه 108 واحدی نیز با شرایط تسهیلات 400 میلیون ریالی برای هرعضو و 250 میلیون ریال آورده اعضاء به صاحبان آن تحویل شد و 56 واحد باقیمانده از این پروژه نیز به زودی به صاحبان آن تحویل می شود.

**افتتاح پنج پروژه اقامتی و گردشگری با اعتبار 100 میلیارد ریال
در ادامه افتتاح پروژه های هفته دولت در بندرانزلی شامگاه چهارشنبه، پنج پروژه اقامتی و گردشگری در قالب هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر ، تالار و رستوران با حضور مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گیلان در بندرانزلی افتتاح و به بهره برداری رسید.
علیزاده در حاشیه افتتاح پروژه های گردشگری شهرستان بندر انزلی گفت: پروژه های افتتاح شده با حجم سرمایه گذاری بیش از 100 میلیارد ریال است که حدود یک میلیارد ریال آن از طریق دریافت تسهیلات تامین شده و بیانگر آن است که سرمایه گذاری پروژه های افتتاح شده متکی به سرمایه گذاران بخش خصوصی بوده و کمتر از تسهیلات بانکی و دولتی بهره گیری شده است .
وی بندر انزلی را دارای موقعیت ممتاز گردشگری دانست و افزود: با بهره برداری از این واحدها در مجموع 293 تخت به مراکز اقامتی شهرستان اضافه شده و برای 100 نفر نیز اشتغالزایی در حوزه گردشگری استان را به دنبال داشته است.
وی تاکید کرد: اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گیلان همواره عملکرد موفقی در بخش خدمات و افزایش در آمد های اقتصادی و اشتغال موثر را در دستور کار خود قرار داده و تلاش می کند تا برای افزایش انگیزه سرمایه گذاران ، روان سازی نظام اداری و رفع موانع ، پروژه های سرمایه گذاری مورد نظر را در استان به مرحله اجرا برساند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار