مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج :

تصحیح اوراق امتحانات دانش آموزان به صورت الکترونیکی

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج در جمع مسئولین حوزه های امتحانی شهریور ماه گفت: برای اولین بار در سطح استان اوراق امتحانی دانش آموزان در امتحانات شهریور ماه به صورت الکترونیکی تصحیح می شود.

کد مطلب: ۶۵۷۳۰۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا کردستان، نشست ستاد امتحانات شهریور 96 در ناحیه یک با حضور اعضاء ستاد و مسئولین و عوامل اجرایی حوزه های امتحانی شهریور ماه در سالن جلسات برگزار شد .

در این نشست سید فواد حسینی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج با تقدیر از مسئولین و عوامل اجرایی امتحانات بر اجرای به موقع و مرتب امتحانات شهریور ماه 96 تاکید کرد .

وی با اعلام خبر تصحیح اوراق امتحانی به صورت الکترونیکی اظهار داشت: این طرح برای اولین بار در استان کردستان به صورت آزمایشی در درس ادبیات فارسی در امتحانات شهریور ماه اجرا می شود.

سید فواد حسینی ضمن اشاره به اهمیت رعایت نظم در برگزاری امتحانات نهایی و حفاظت از آزمون ها حوزه امتحانی گفت: از تجربیات مراقبین مجرب و مرتبط با مقطع مربوطه استفاده شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج: مسئولین حوزه ها را به عنوان نمایندگان آموزش و پرورش در امر برگزاری امتحانات ذکر کرد و با اشاره به اهمیت برگزاری این امتحانات،آنان را به احساس مسئولیت در حفاظت از آزمونها فرا خواند.

عزیزی معاون آموزش متوسطه نیز در خصوص اهمیت امتحانات شهریور ماه اهم از داخلی و نهائی توصیه هایی لازم را ارائه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار