یک عضو فراکسیون مستقلین در گفت و گو با پانا؛

بطحایی می تواند بهترین وزیر آموزش و پرورش پس از انقلاب باشد

نماینده مردم آمل با بیان این مطلب که که بطحایی وابسته و وامدار به جریان و شخص خاصی نیست گفت: از دید من بطحایی می تواند بهترین وزیر بعد از انقلاب در وزارت آموزش و پرورش باشد.

کد مطلب: ۶۵۴۲۲۶
لینک کوتاه کپی شد

عزت الله یوسفیان ملا عضو کمیسیون برنامه و بودجه و شورای مرکزی فراکسیون مستقلین درباره انتخاب بطحایی به عنوان وزیر آموزش و پرورش دولت دوازدهم به خبرنگار پانا گفت: محمد بطحایی شناخت کافی از وضعیت آموزش کشور دارد؛ به نیروهای بالقوه و فرصت های پیش رو آگاهی دارد و آفت ها را نیز می شناسد.

وی ادامه داد: از دید من بطحایی می تواند بهترین وزیر بعد از انقلاب در وزارت آموزش و پرورش باشد. سایر نمایندگان مجلس نیز در حال رسیدن به این نتیجه هستند و امیدوارم همکاران من قابلیت های بطحایی را بشناسند.

وی با بیان اینکه در فراکسیون تقریبا همه اعضا تصمیم گرفته اند که به بطحایی اعتماد کنند، خاطرنشان کرد: بطحایی مشکل فرهنگیان را می داند. خواست عموم فرهنگیان را می شناسد و از راهکارها برای رفع نیاز و حل مشکلات این جامعه مطلع است. او دیگر نیاز ندارد صرفا به حرف مشاورین تکیه کند و می تواند از روز اول برنامه های خود را بدون آنکه وارد حاشیه شود پیاده کند. بطحایی مسلط بر اوضاع است و انتظار می رود که طی 3 - 4 ماه اول خروجی های زیادی از عملکرد بطحایی را شاهد باشیم.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: بطحایی وابسته حزبی و گروهی ندارد و این یک نعمت است. این گونه وابستگی در آموزش و پرورش فرهنگ و آموزش ما را تحت تاثیر قرار می دهد. آقای بطحایی در این بخش نیز یک ویژگی خوب دارد و آن اینکه وابسته و وامدار به جریان و شخص خاصی نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار