یک عضو فراکسیون امید درباره انتخاب بطحایی:

وزیری که از بدنه آموزش و پرورش بالا آمده، موفق تر عمل می کند

عضو فراکسیون امید گفت: وزیری که از بدنه یک وزارتخانه انتخاب شود؛ شرایط و معضلات وزارتخانه را بهتر درک می کند و می تواند موفق تر عمل کند.

کد مطلب: ۶۵۳۹۱۷
لینک کوتاه کپی شد

امیری خامکانی عضو فراکسیون امید و کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پانا درباره انتخاب سید محمد بطحایی برای تصدی وزارت آموزش و پرورش گفت: از اینکه کسی از داخل بدنه آموزش و پرورش برای تصدی این وزارتخانه بیاید استقبال می کنم. فکر می کنم در هر وزارتخانه ای وزرا باید به صورت پلکانی در دستگاه مربوطه شان رشد کرده باشند و از ادارات کوچک و مدیریت های میانی به مدیریت های بالایی برسند؛ این وزرا موفق تر خواهند بود.

وی ادامه داد: اینکه وزیر این وزارتخانه از بدنه آموزش و پرورش انتخاب شود استقبال می کنیم و امیدواریم که ایشان بتواند در این مسیر به مشکلات فرهنگیان رسیدگی کند.

امیری خاطرنشان کرد: خانواده آموزش و پرورش خانواده بزرگی است و مطالباتی دارد. قطعا وقتی مسئولیت این وزارتخانه مستقیم بر گردن ایشان گذاشته شود؛ یکی از ماموریت های ایشان پیگیری و تحقق این مطالبات است.

این نماینده مجلس تصریح کرد: در حال حاضر بخشی از بدنه آموزش و پرورش گلایه هایی از جمله مطالبات معوق و بحث نیروی انسانی را دارند که امیدواریم در زمان تصدی پست وزارت به آنها رسیدگی کرده و آنها را برآورده کند.

به گزراش پانا، سید محمد بطحایی به عنوان وزیر آموزش و پرورش دولت دوازدهم در کنار 16 وزیر پیشنهادی دیگر به مجلس معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار