فرماندار رودان خبر داد:

اختصاص بیش از 295میلیارد ریال اعتبار از محل ماده 180برای شهرستان رودان

فرماندار رودان گفت: بیش از دویست و نود پنج میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ماده 180 برای توسعه و عمران به شهرستان رودان اختصاص داده شده است.

کد مطلب: ۶۵۳۶۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، احمد محمودی در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان رودان در خصوص توزیع اعتبارات امکانات متوازن ماده 180 در شهرستان اظهار داشت: هدف قانون گذار از تصویب این قانون برقراری یک توازن در ارتباط با امکانات است.

وی افزود: قانون در این موضوع الزامات لازم را مشخص خواهد کرد و اگر پیشنهادی در بحث جابه جایی اعتبارات وجود دارد در راستا وظایف دستگاه که منجر به توازن و رفع محدودیت می شود، اعمال شود.

فرماندار رودان تاکید کرد: در هر شهرستان کمیته برنامه ریزی نقش بسزائی در توسعه واستراتژی استان داردو کمیته برنامه ریزی باید نگاه کارشناسی به توزیع اعتبارات داشته باشد.

رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان رودان خاطر نشان کرد: ادارات و نهادها باید برای دستگاه خود درجهت توسعه و رشد شهرستان برنامه ریزی نمایند و این برنامه ها را درجلسات کمیته برنامه ریزی مطرح نمایند تا در صورت تصویب به اجرا گذشته شود.

فرماندار شهرستان رودان تصریح کرد: بیش از دویست و نود پنج میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ماده 180 برای توسعه و عمران به شهرستان رودان اختصاص داده شده است.

وی عنوان کرد: این اعتبار برای اجرا و تکمیل شصت و نه پروژه عمرانی در شهرستان رودان در حوزه های مختلف تعیین شده است.

احمد محمودی بیان داشت: این اعتبارات به 12 فصل، انرژی، حمل و نقل، کشاورزی، منابع آب، توسعه و خدمات شهری و روستایی، آب و فاضلاب، بهداشت، دین و مذهب، ورزش و تفریحات، فرهنگ و هنر، گردشگری و آموزش اختصاص داده شده است.

محمودی خاطر نشان کرد: در این بین فصل حمل و نقل با 85 میلیارد ریال اعتبار بیشترین اعتبارات را به خود اختصاص داده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار