نماینده رباط کریم در گفت و گو با پانا:

بطحایی فرد معتدلی است و می تواند آموزش و پرورش را سامان دهد

نماینده رباط کریم پیشینه کاری و تجربه بطحایی در حوزه آموزش و پرورش را مثبت ارزیابی کرد و گفت: وزیر پیشنهادی روحانی در حوزه آموزش و پرورش فردی معتدل است و می تواند این وزراتخانه را در بخش های مختلف سر و سامان دهد.

کد مطلب: ۶۵۳۴۶۵
لینک کوتاه کپی شد

حجت الاسلام حسن نوروزی سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پانا، درباره انتخاب سید محمد بطحایی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش دولت دوازدهم اظهار کرد: به نظر من بطحایی نسبت به وزرای قبلی خود صد درصد موفق خواهد بود. چرا که او آموزش و پرورشی و از بدنه این وزارتخانه است و پیش تر در معاونت کار تخصصی انجام داده است. کسانی که رشد پلکانی می کنند قطعا می توانند موفق باشند.

وی ادامه داد: کسانی که از جای دیگر به عنوان وزیر می آیند و اطلاعی از شرایط وزارتخانه ندارند مطمئنا شکست خواهند خورد. به نظر من آقای بطحایی فردی خدوم و مومن و آگاه به مسائل وزارت آموزش و پرورش است. اگر بخواهیم این وزارتخانه را در بخش دولتی، خصوصی، مدارس استثنائی، بهداشت، مطالب فوق برنامه آموزش و پرورش، اردوگاه ها و جمع آوری سرمایه های آموزش و پرورش که بی حد و حصر است، به سر و سامانی برسانیم؛ باید یک فرد آگاه را در راس این وزارتخانه قرار دهیم که از دید من آقای بطحایی این ویژگی را دارد.

وی درباره نگاه ویژه رهبری به حوزه آموزش و پرورش نیز تصریح کرد: وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش، از این دیدگاه نیز می تواند موفق باشد؛ بطحایی سیاست زده، و سیاسی کار نیست. بلکه فردی معتدل است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار