رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور:

بکارگیری همه ظرفیت های ملی برای برگزاری کنگره12هزارشهید آذربایجان غربی

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران کشور بر لزوم بکارگیری همه ظرفیت های ملی و استانی در برگزاری با شکوه کنگره 12000 هزار شهید آذربایجان غربی تاکید نمود.

کد مطلب: ۶۴۶۹۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی؛ حجت السلام شهیدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران کشور در جریان دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه ، استاندار ، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ، فرمانده سپاه شهدا و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی به منظور هماهنگی برای برگزاری کنگره 12000 هزار شهید استان با اشاره یه رویکردهای فرهنگی بنیاد شهید اظهار کرد: یکی از راهکارهای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و انتقال ارزش های اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزاری یادواره های شهدا است .

وی با بیان اینکه نسل سوم و چهارم انقلاب می بایست با آرمانهای شهدا آشنا شوند ، برگزاری یادواره های ارزشمندی چون کنگره 12000 هزر شهید آذربایجان غربی را در این راستا دانست و افزود : آذربایجان غربی با شهدای گرانقدری که تقدیم انقلاب نموده همواره در صف نخست ایثار و شهادت بوده وباب در این خطه کماکان باز است.

حجت السلام و السلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه نیز در سخنانی با اشاره به جایگاه آذربایجان غربی در پاسداری از کیان نظام مقدس اسلامی بر همکاری و هماهنگی دستگاه های اجرایی در برگزاری با شکوه کنگره تاکید نمود.

سعادت استاندار آذربایجان غربی نیز در سخنانی دیدار با خانواده های شهدا به ویژه والدین شهدایی که در مناطق روستایی و محروم زندگی می کنند را امری مهم دانست و گفت : همه تلاش خود را برای تکریم خانواده شهدا بکار بسته ایم و کنگره 12000 هزار شهید نیز اتفاقی ارزنده برای ترویج فرهنگ ایتار و شهادت است.

مهدی فعال مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز در سخنانی ضمن تقدیر از حمایتهای حجت الاسلام شهیدی در تخصیص اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه ایثار و حمایت های معنوی از برنامه های استان ، گزارشی از برنامه های فرهنگی و کنگره 12000 هزار شهید استان ارائه نمود.

سردار خرم فرمانده سپاه شهدای استان نیز در این نشست گزارشی از روند فعالیتهای ایثارگری دلاورمردان بسیجی در راستای پاسداری ازمرزهای ایران اسلامی ارائه نمود و از آمادگی کمیته های مربوطه کنگره برای خلق رویدادی فاخر فرهنگی خبر داد.

هادی بهادری نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنان بر لزوم توجه به شهدای بومی و غیر بومی استان تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار