حبیب دهقان نسب در گفت و گو با پانا:

​ماجراهای عاشقانه بر تاریخ جریان می یابند

حبیب دهقان نسب که این روزها در سریال «از یادها رفته» ایفای نقش اتابک میرزا از شاهزادگان قاجار را بر عهده دارد، درباره فضای این مجموعه تلویزیونی به خبرنگار فرهنگی پانا گفت: در سریال «از یادها رفته» بستر تاریخی بهانه ای است برای روایت ماجراهای عاطفی و عاشقانه. این ماجراها بر تاریخ ساری و جاری می شوند.

کد مطلب: ۶۴۶۰۹۶
لینک کوتاه کپی شد

حبیب دهقان نسب بازیگر سریال «از یادها رفته» درباره فضای داستانی این سریال در حال تولید بیان کرد: فضای داستانی سریال به سال های 1318 و 1319 و اواخر حکومت رضاشاه بر می گردد.البته متن سریال را به دلیل این که در حال بازنویسی است، به طور کامل نخواندم اما بستر تاریخی در این اثر بهانه ای است برای روایت ماجراهای عاطفی و عاشقانه. در واقع این قصه هاست که در بر یک بستر تاریخی ساری و جاری می شود.

وی افزود: به نظرم این سریال قصه جذابی دارد. در شخصیت پردازی بر کاراکترها تمرکز خوبی صورت گرفته و شخصیت پردازی ها مناسب است.

این بازیگر درباره نقش خود توضیح داد: من نقش اتابک میرزا را در این سریال بازی می کنم. شاهزاده ای بازمانده از حکومت قاجاریه که احساس می کند حق اش در سلطنت با روی کار آمدن حکومت جدید پایمال شده است. موقعیت گذشته خود را از دست داده است. او جاه طلب و بلند پرواز است و تلاش می کند موقعیت از دست رفته خود را دوباره به دست آورد. در این راه اعضای خانواده اش نیز به او کمک می کنند.

وی درباره همکاری با بهرام بهرامیان نیز بیان کرد: با آقای بهرامیان در سریال «جاده قدیم» همکاری کرده بودم و او بسیار ایده پرداز، حساس و در کار کمال طلب است. به بازیگران مقابل دوربین ایده های خوبی می دهد و در کارش حساس و دقیق است. به نظرم از یادها رفته متن خوب و جذاب و پر کششی هم دارد و همه این ویژگی ها دست به دست هم می دهد تا کار خوبی را انشالله در چند ماه آینده شاهد باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار