استاندار قزوین تأکید کرد

دوری از تخریب و ایجاد همدلی برای خلق حماسه سیاسی بزرگ

استاندار قزوین بر دوری از تخریب و ایجاد همدلی برای خلق حماسه سیاسی بزرگ تأکید کرد.

کد مطلب: ۶۲۱۵۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از قزوین، فریدون همتی در دیدار با مردم روستای سلطان آباد از توابع بخش کوهین شهرستان قزوین با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: در سال های اخیر فعالیت های قابل توجهی از سوی دولت برای آب رسانی به روستاها صورت گرفت به گونه ای که در سفر رئیس جمهوری به قزوین 500 میلیارد ریال اعتبار برای احداث مجتمع های آب رسانی به روستاهای استان تخصیص یافت که تعدادی از آنها پارسال به بهره برداری رسیدند.

همتی با بیان اینکه با حمایت های دولت زمینه اجرای طرح های اقتصادی و اشتغال زا در روستاها فراهم آمده است،اضافه کرد: برای ساماندهی وضعیت روستاها و اجرای طرح های اقتصادی در آنها از یک تا 20 میلیارد ریال اعتبار در قالب تسهیلات کم بهره به متقاضیان ارائه می شود.

وی با اشاره به توجه دولت به وضعیت محرومان، ادامه داد: در همین راستا در سفر رئیس جمهوری به استان 800 میلیارد ریال اعتبار برای اشتغال مددجویان کمیته امداد اختصاص یافت که تا پایان سال 95، 300 میلیارد ریال از این اعتبار جذب شد و تخصیص مابقی آن نیز در سال جاری پیگیری می شود.

همتی افزود: امروزه بیشتر دستگاه های خدمات رسان از قبیل کمیته امداد،سازمان بهزیستی و بسیج سازندگی به عمران و آبادانی روستاها تمرکز کرده اند و تولید همراه با حمایت از عرضه محصولات و صنایع روستائی را مورد توجه قرار داده اند که قابل تحسین و ستایش است.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به شرایط استقرار دولت یازدهم در سال 92،گفت: اقتصاد کشور در این دوران براساس توطئه های دشمنان و همچنین دیپلماسی غیر فعال در سال های گذشته بر اثر تحریم های ظالمانه به سوی افول و رکود پیش می رفت اما با تدبیر مقام معظم رهبری و حمایت مردم و تدبیر دولت یازدهم موفق شدیم همه تحریم ها و قطع نامه ها علیه کشور را به زباله دان تاریخ فرستاده و پیروز واقعی عرصه دیپلماسی خارجی باشیم.

همتی با اشاره به 2 انتخابات مهم پیش رو،گفت: باید با همدلی و رفاقت و دوری از تخریب و توهین و با عقلانیت و منطق به سوی خلق حماسه ای بزرگ و کسب افتخاری دیگر قدم برداریم تا دل مقام معظم رهبری و شهدا و دوستان نظام مقدس جمهوری اسلامی را شاد کنیم.

وی در ادامه به فعالیت های عمرانی و خدماتی انجام شده در بخش کوهین پرداخت و گفت: امیدواریم هر چه سریعتر کار احداث کانال و سد ذخیره آب های روان و سطحی در این منطقه به پایان برسد تا با توجه به ذخیره سازی این آبها نسبت به ساماندهی وضعیت کشاورزی این منطقه اقدام لازم صورت بگیرد.

استاندار قزوین افزود: عملیات اجرایی و ساخت شهرک صنعتی کوهین در دهه فجر سال گذشته آغاز شد و امیدواریم هر چه سریعتر با آماده شدن زیرساخت ها و امکانات لازم با توجه به ظرفیت های این منطقه نسبت به جذب سرمایه گذار و راه اندازی و بهره برداری از آن اقدام شود.

همتی در پایان خاطرنشان کرد: وجود آبگرم یله گنبد در بخش کوهین ظرفیت بسیار بزرگی است که می تواند تحول عظیمی را در بخش های تولیدی،اقتصادی و اشتغال منطقه به دنبال داشته باشد و ما اکنون در مرحله جذب سرمایه گذار برای احداث هتل،رستوران و ساخت سرویس های بهداشتی در این نقطه هستیم تا بتوانیم از ظرفیت های گردشگری این نقطه برای پیشبرد سیاست های اقتصاد مقاومتی استفاده کنیم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار