معاونت توسعه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی

اقتصاد مقاومتی بایستی در آموزش و پرورش فرهنگ سازی شود

جلسه معاونین پشتیبانی نواحی و مناطق مشهد با حضور روسای ادارات حوزه معاونت پشتیبانی شامگاه امروز در سالن جلسات آموزش و پرورش ناحیه یک برگزار شد.

کد مطلب: ۶۱۷۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا در این جلسه قاسمعلی خدابنده ، معاونت توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه حوزه معاونت اداری مالی از حوزه های مهمی می باشد که با دشواریهایی مواجه است گفت : فرایند کاری این حوزه همواره جریان دارد و بدون وقفه انجام شود و این اتفاق در ادارات نیز رخ می دهد و همه تلاش می کنند تا رضایت همکاران حاصل شود.

وی با ذکر این مطلب که پرداخت های آموزش و پرورش به غیر از حقوق ومزایای کارکنان رسمی وپیمانی شامل موارد دیگری می شود اظهار داشت: با توجه به بودجه سال 96 باید متممی به آموزش و پرورش اختصاص داده شود تا معوقات سال 95 و 96 بطور کامل انجام شود.

خدابنده ادامه داد : این شرایط برای تمام استان های کشور یکسان بوده و بنابراین دراستان خراسان رضوی هم نیازبه عزم جدی درکاهش هزینه ها و صرفه جویی دراعتبارات سایر ضروری به نظرمی رسد.

وی افزود : فرهنگ سازی وایجاد باور مبنی برضرورت صرفه جویی همه جانبه وپیاده سازی اقتصاد مقاومتی ، حذف سفرهای غیرضروری ، استفاده از سامانه های موجود جهت تبادل اطلاعات (تردد امواج بجای تردد افراد) ، صرفه جویی همه جانبه ، کاهش همایش ها ، گردهمایی ها ، تلاش جهت حذف تجملات را از راههای کاهش هزینه ها می تواند باشد.

این مقام مسئول خاطر نشان ساخت : کاهش تقاضاها ، استفاده ازوسایل و امکانات دراختیار حتی الامکان ازطریق تعمیر و بازسازی ، ساماندهی خردمندانه نیروی انسانی ، استفاده ازتوان موجود جهت کاهش اعتبارات پرسنلی و ا فزایش به اعتبارات غیرپرسنلی ، کیفیت بخشی مدارس بااستفاده از ظرفیت تفویض اختیار از عوامل تاثیر گذار در جهت رفع مشکلات مالی ادارات است .

همچنین در این نشست خدابنده به انتخابات اشاره کرد وگفت : باید تلاش کنیم تا انتخابات پرشوری در کنار امنیت و اخلاق مداری داشته باشیم و قطعا کسی که با رای حداکثری مردم پیروز انتخابات شود به اراده مردم نزدیکتر خواهد بود و این به تقویت نظام کمک خواهد کرد .

وی تصریح نمود : انتخابات عرصه ای برای رعایت انصاف و اخلاق مداری در بین مسئولین کشور است که باید از تخریب دیگران خودداری شود و نبایستی طرفداری از کاندیدای خاصی موجب هتک حرمت افراد گردد و البته در کنار همه اینها برای آنکه در مضان اتهام قرار نگیریم نباید از اموال دولتی برای انتخابات به نفع شخص خاصی استفاده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار