توسط نماینده مجلس دانش آموزی استان صورت گرفت :

کسب رتبه دوم جشنواره استانی نوجوان سالم

فاطمه شریف زاده ، نماینده مجلس دانش آموزی استان در جشنواره استانی نوجوان سالم رتبه دوم استانی را کسب کرد

کد مطلب: ۶۱۵۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد

فاطمه شریف زاده در گفتگو با خبرنگار پانا گفت : برای اولین بار در این جشنواره شرکت کردم و باتوجه به اینکه خود نیز دانش آموز بوده و آسیب ها و مشکلات اجتماعی را در بین هم نوعان خود می دیدم ، تصمیم به شرکت در این جشنواره و ارائه مقاله ای در این رابطه گرفتم که به نحوی آگاه سازی و اطلاع رسانی به دانش آموزان در مورد رفتار های پرخطر اجتماعی هدف آن بوده است .

وی افزود : جلوگیری از رفتار های پر خطر اجتماعی در سطح جامعه و مدرسه ، عنوان موضوع مقاله من در این جشنواره بوده است .

نماینده مجلس دانش آموزی استان گفت : نحوه برنامه ریزی من برای تکمیل این مقاله به گونه ای بود که به درسم لطمه وارد نشود و تا حد امکان تلاش کردم از زمان های اضافی که عموما برای تفریح و استراحت بوده ، برای نگارش مقاله استفاده کنم .

شریف زاده با بیان اینکه دانش آموزان بیشتر فرصت خود را روی تحصیل می گذارند و به فعالیت های فوق برنامه کمتر توجه میکنند گفت : دانش آموزان می توانند در کنار مسائل درسی ، در چنین جشنواره ها و مسابقات شرکت کنند تا تجارب آنها افزوده شود.

وی در پایان گفت : از تمامی کسانی که در ارائه این مقاله مشوق و پشتیبان من بودند بخصوص خانواده ام ، مدیر و مربیان پرورشی مدرسه ام تشکر میکنم.

جشنواره نوجوان سالم با هدف اجتماعی شدن مبارزه با آسیب های اجتماعی در بخش های فیلم کوتاه ، مقاله ، نقاشی و داستان نویسی در 3مرحله آموزشگاهی ، شهرستانی و استانی با حضور 1704شرکت کننده برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار