در روز دوم فروردین؛

شمار مسافران نوروزی فرهنگیان به 73 هزار و 625 نفر رسید

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: با پذیرش 19هزار و 852 نفر در روز دوم فروردین، شمار مسافران نوروزی ستادهای اسکان فرهنگیان استان هرمزگان در مجموع به 73 هزار و 625نفر رسیده است.

کد مطلب: ۶۰۸۵۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، مرتضی رییسی حسنلنگی افزود: این تعداد درقالب 21 هزار و 347 خانوار بوده است که به شاخص نفر روز در مجموع 220 هزار و 875 نفر روز می باشد.

وی تصریح کرد: شهرستان قشم با 7 هزار و 247 نفر، در روز دوم فروردین بیشترین تعداد پذیرش مسافر را داشت و پس از آن ناحیه یک بندرعباس با 4 هزار و 989 نفر و ناحیه دو بندرعباس با 2هزار و 726 نفر در جایگاه های بعدی از نظر تعداد پذیرش مسافر قرار دارند.

به گفته وی؛ اگر چه روند رو به رشد حضور مسافران و استقبال از خدمات ستادهای اسکان فرهنگیان را شاهد هستیم اما کیفیت خدمات رسانی تحت شعاع قرار نگرفته است و همه همکاران با روحیه عالی و رعایت منشور خدمت رسانی (اصل تکریم) همه ی مراجعه کنندگان را تحت پوشش قرارداده اند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش هرمزگان همچنین با بیان اینکه جاذبه های دیدنی استان هرمزگان منحصر به بندرعباس و قشم نیست، افزود: جای جای استان هرمزگان با برخورداری از شرایط ویژه جغرافیایی و اقلیمی، در فصل بهار دارای جاذبه های بکر و مناطق طبیعی دیدنی هستند که گردشگران می توانند از مواهب این طبیعت زیبای خدادادی و همچنین بقاع متبرک مذهبی و اماکن تاریخی بهره ببرند.

رییسی حسنلنگی خاطر نشان کرد: با وجود افزایش تعداد مسافران نتایج ارزیابی تیم های بازرسی از نحوه خدمات رسانی ستادها، نشان از رضایت خاطرمراجعه کنندگان بالاخص فرهنگیان عزیز دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار