کارشناس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان ایلام خبر داد:

بازدیددانش آموزان واوليا ومربيان مدارس شهيدصيادشيرازي وشهیدرضایی نژا د

علی زرآبادزاده کارشناس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان گفت: به همت اوليا و مربيان و مديريت مدارس شهيد صياد شيرازي و داريوش رضايي نژاد شهر ایلام به مناسبت هفته احسان و نيكوكاري و گراميداشت روز شهيد برگزار شد.

کد مطلب: ۶۰۸۱۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان ایلام، علی زرآبادزاده کارشناس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان گفت: به همت اوليا و مربيان و مديريت مدارس شهيد صياد شيرازي و داريوش رضايي نژاد شهر ایلام به مناسبت هفته احسان و نيكوكاري و گراميداشت روز شهيد و همچنين تقويت روحيه نوعدوستي، تعدادي از دانش آموزان و اوليا با همكاري انجمن اوليا و مربيان اداره كل از مدارس شهيد علي محمد چمن گل روستاي چشمه داوي و دبستان شهيد سعداله دشتيار روستاي قجر ديدار بازدید نمودند.

وی افزود: در اين ديدار كه با استقبال دانش آموزان و اولياي مدارس همراه بود؛ دانش آموزان ضمن آگاهي از وضعيت تحصيلي و شرايط زندگي دانش آموزان روستايي و بحث و تبادل نظر با آنها، به كاشت درخت در محوطه مدرسه به ياد چهار شهيد كه مدارس فوق به نام آنها مزين بود پرداختند.

زرآبادزاده خاطرنشان کرد: در ادامه اين ديدار، دانش آموزان صبحانه سالم و ورزش را در كنار يكديگرتجربه و در پايان هداياي خود را به ارزش 12 ميليون ريال به دانش آموزان نيازمند مدارس مذکور اهدا نمودند.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار