استاندار هرمزگان:

پرداخت 35 میلیارد مطالبات معوقه 11ساله فرهنگیان همتی ستودنی است

استاندار هرمزگان و رییس شورای آموزش و پرورش استان گفت: در سال 95 موفقیت های بسیار خوبی با تلاش کارگزاران نظام و دولت و همکاری بخش ها و اقشار و اصناف مختلف در هرمزگان به دست آمد که از مصادیق آن موفقیت آموزش و پرورش استان در اجرای برنامه های دولت بود.

کد مطلب: ۶۰۸۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا؛ جاسم جادری در سیزدهمین نشست شورای اداری استان هرمزگان با بیان اینکه در سال 95 موفقیت های بسیار خوبی با تلاش کارگزاران نظام و دولت و همکاری بخش ها و اقشار و اصناف مختلف در هرمزگان به دست آمد، عنوان کرد: در این سال توفیقاتی در همه شاخص ها از جمله در عرصه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی داشتیم.
وی ادامه داد: درحوزه مهم آموزش و پرورش استان گزارش آقای دانش هاشمی پور- مدیر کل آموزش و پرورش استان- از اهم اقدامات در رشد شاخص ها، از جمله پرداخت بیش از 35میلیارد مطالبات و همچنین سایر برنامه های حوزه تعلیم و تربیت، نشان از تدبیر و راهبری شایسته تقدیر دارد و بیانگر موفقیت این بخش مهم در اجرای برنامه های دولت است.
به گفته جادری؛ مطالبات فرهنگیان استان هرمزگان از سال 83 تا 94 که معادل 35 میلیارد تومان بود در سال 95 پرداخت شد که این مهم انصافا کاری بزرگ و شایسته بود که به همت مدیر کل آموزش و پرورش و با همکاری خوب وزارت متبوع محقق شد.
وی ادامه داد:استان هرمزگان در این سال براساس ارزیابی های صورت گرفته طبق شاخص های دوازده گانه اقتصاد مقاومتی توانست رتبه نخست عملکرد اقتصاد مقاومتی در کشور را به دست آورد.
استاندار هرمزگان افزود: این ارزیابی براساس شاخص هایی همانند صادرات غیرنفتی، واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی و پرداخت تسهیلات رفع موانع تولید بوده است و طبق ارزیابی های دقیق صورت گرفته و با اعداد و ارقام مشخص هرمزگان توانسته در این عرصه ها موفق باشد اما این به معنای حل همه مشکلات اقتصادی نیست و باید در این عرصه بیشتر کار کنیم.
جادری با بیان اینکه در سال 95 بیش از 12 هزار شغل در هرمزگان ایجاد شد، اظهار داشت: ایجاد اشتغال در هرمزگان نسبت به سال 94 نزدیک به 11 درصد افزایش یافت و نرخ بیکاری در این استان نیز از 11.4 درصد در سال 91 به 10.1 درصد در سال 95 کاهش یافته است.
نماینده عالی دولت در استان هرمزگان اضافه کرد: میزان درآمد گمرکات هرمزگان در سال جاری بالغ بر 12 هزار میلیارد تومان بوده و میزان صادرات غیرنفتی به نسبت واردات بیشتر بوده است که این به معنای مثبت شدن تراز تجاری است.
جادری با بیان اینکه منتقدین نباید از دایره انصاف خارج شوند، تصریح کرد: انتخابات در پیش است اما رقابت های انتخاباتی نباید به منازعه تبدیل شود و کسانی که در این ایام سخنرانی می کنند، مراقب باشند که مردم را بی اعتماد و ناامید نکنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار