معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی:

هیچ عاملی نباید موجب کندی عملیات اجرایی تونل انرژی تبریز شود

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت پروژه تونل انرژی تبریز، گفت: این پروژه برای تبریز و تامین برق مترو حیاتی است و نباید هیچ عاملی موجب کندی عملیات آن شود و باید با جدیت ادامه یابد.

کد مطلب: ۶۰۰۱۵۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی، محمدصادق پورمهدی در جلسه شورای فنی استان، با ابراز تاسف از حادثه ریزش تونل انرژی تبریز و جان باختن تعدادی از کارگران، بر لزوم انجام روش‌های محاسباتی و نکات ایمنی و حفاظت در اجرای پروژه‌های عمرانی تاکید کرد و خواستار توجه و رسیدگی به خانواده‌های جان‌باختگان این حادثه شد.

وی اضافه کرد: تونل انرژی تبریز با هدف تامین پایدار برق این شهر و مترو به عمق 16 الی 17 متر از سطح زمین و به طول چهار کیلومتر از حدفاصل عینالی و خیابان روشنایی اجرا می‌شود.

معاون استاندار آذربایجان شرقی همچنین بر اجرای ضوابط و مقررات فنی و مهندسی از سوی دستگاه های اجرایی در تنظیم قراردادهای اجرایی و پیمانکاری تاکید کرد.

وی همچنین با انتقاد از وضعیت نامناسب آسفالت ریزی در سطح شهر و جاده های استان تاکید کرد: رعایت اصول فنی و کیفیت آسفالت از سوی شهرداری ها و دستگاه های اجرایی باید در دستور کار قرار گیرد.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در خاتمه سخنان خود با اشاره به جایگاه و فلسفه وجودی شورای فنی استان، تصریح کرد: در راستای بهبود و کمک به به توسعه و پیشرفت استان و روان سازی فرایندهای اجرایی پروژه های عمرانی دستگاه های اجرایی تشکیل جلسات شورای فنی ضروری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار