جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش آذربایجان غربی برگزار شد

جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با دستور کار برگزاری جلسات توجیهی کارکنان هسته گزینش با مدیران ادارات آموزش وپرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۵۹۹۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی،«فریدون سید مصطفوی» در جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود: جذب افراد متعهد نقش موثری در تربیت دانش آموزان مومن ومتعهد در آینده خواهد داشت.

وی در این جلسه از عملکرد مثبت و رضایت بخش مدیریت و کارکنان هسته گزینش در خصوص ارتقای کمی و کیفی فعالیت های اجرایی و تکریم ارباب رجوع قدردانی کرد.

«غلامرضا خضرلو» مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی نیز با اشاره به اهداف تعیین شده در مصوبات شورای عالی آموزش وپرورش و برنامه های راهبردی پنج ساله ششم توسعه استان گفت: از تعامل تحسین بر انگیز حوزه های مرتبط با گزینش ٬ در خصوص بند ۳شاخص های اختصاصی ویژه گزینش (برگزاری جلسات توجیهی کارکنان هسته گزینش با مدیران ادارات آموزش و پرورش ) قدردانی می شود.

مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان از رسیدگی به حدود 8هزار پرونده گزینشی داوطلبان اشتغال در مدارس ومراکز دولتی وغیر دولتی استان خبر داد.

وی گزینش نیروی انسانی برای امر مقدس تعلیم و تربیت را جزء مسائل ضروری و شایسته توجه معرفی کرد و تاکید کرد: یکی از سرمایه های مهم هر سازمانی نیروی انسانی آن است که به ویژه در شرایط کنونی از اهمیت خاصی برخوردار بوده و نیز نقش فراوانی در تعالی و پیشرفت آن سازمان دارد و به لحاظ وجود این ویژگی مهم است که گزینش آموزش وپرورش حائز اهمیت و جایگاه خاص است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار