آغاز احداث آموزشگاه زنده یاد دکتر طلاکوب به همت خیر مدرسه ساز

طی مراسمی کلنگ زنی و آغاز احداث آموزشگاه زنده یاد دکتر غلامرضا طلاکوب به همت خیر مدرسه ساز عباس جلالی در شهرستان فریدن برگزار شد.

کد مطلب: ۵۹۹۲۹۴
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا اصفهان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان فریدن ، مراسم انعقاد تفاهم نامه،کلنگ زنی و آغار عملیات ساخت آموزشگاه زنده یاد دکتر غلامرضا طلاکوب با شش کلاس و زیر بنای 750 متر مربع که به همت خیر مدرسه ساز عباس جلالی احداث می گردد ، در تاریخ 28 بهمن 95 در شهرستان فریدن برگزار گردید .
این مراسم که با حضورکمال رضایت فرماندار شهرستان فریدن ، مهندس جعفر پور معاون نوسازی مدارس استان اصفهان، نیاز علی علائی رئیس آموزش و پرورش فریدن و اعضاء هئیت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز و عباس جلالی خیر این طرح و برخی دیگر از مسئولان برگزار شد، کلنگ احداث مدرسه شش کلاسه با زیر بنای ۷۵۰ متر مربع در دو طبقه به زمین زده شد.

در ابتدای مراسم نیاز علی علائی مدیر آموزش و پرورش فریدن ، گزارش مختصری از فضاهای آموزشگاه های شهرستان را بیان نموده و گفتند :این شهرستان دارای ۹۶ آموزشگاه می باشد که تقریبا از این تعداد ۱۱ مدرسه تخریبی است که ۲۰ درصد این مدارس را شامل می شود و بیش از ۸ هزار دانش آموز در این ۹۶ آموزشگاه مشغول تحصیل هستند.

وی با اشاره به اینکه این مدرسه خیر ساخت در شرق شهر داران تاسیس می شود، تاکید کرد: شرق شهر داران بعد از ساخت مسکن های مهر با کمبود فضای آموزشی مواجه شد زیرا تراکم دانش آموزان در این منطقه بالا رفت بنابراین تاسیس این مدرسه می تواند کمک خوبی برای جبران کمبود فضای آموزشی در این ناحیه باشد.

درادامه معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان، عنوان کرد: این مدرسه ۶ کلاسه ابتدایی در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع و با زیر بنای مفید ۷۵۰ مترمربع توسط خیر مدرسه ساز مهندس عباس جلالی در شهر داران احداث می شود.

محسن جعفر پور با بیان اینکه پروژه در دو طبقه اجرای می شود، بیان کرد: اعتبار پیش بینی شده برای این طرح ۸۵۰ میلیون تومان است که تمام این اعتبار را خود خیر تقبل می کند.

جعفر پور با اشاره به کمبود فضای آموزشی در شهرستان فریدن، تصریح کرد: ما این پروژه را در مدت شش ماه آماده بهره برداری می کنیم و زنگ اول مهر در سال ۹۶ با افتتاح این پروژه همراه خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار