استاندار قم:

رویکرد مردمی موجب اثرگذاری بیشتر اردوهای راهیان نور می شود

استاندار قم و رئیس ستاد راهیان نور استان گفت: توجه به بعد مردمی اردوهای راهیان نور موجب اثرگذاری، پایداری و ماندگاری بیشتر آن می شود.

کد مطلب: ۵۹۹۲۸۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از قم، سیدمهدی صادقی طی سخنانی در جلسه ستاد راهیان نور استان قم که شب گذشته در سالن امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، اظهار داشت: راهیان نور از بهترین راه هایی است که می تواند فرهنگ جهاد و شهادت و ارزش های انقلاب اسلامی را به نسل های انقلاب و کسانی تاریخ انقلاب را بعضا فقط در کتابها دیده و یا شنیده اند، منتقل نماید.

وی افزود: حضور جوانان و آحاد مردم در مناطق عملیاتی و مشاهده صحنه های کارزار از نزدیک وهمراه با روایت راویان دفاع مقدس که اطلاعات صحیح و دقیق آن دوران را بازگو می نمایند، در این دنیای متلاطم و پر افت و خیز امروز می تواند تاثیرات شگرفی داشته باشد بر فکر و اندیشه نسل های آینده داشته باشد.

رئیس شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم با تاکید بر اردوهای راهیان نور گفت: اهمیت تصمیم گیری درباره موضوع راهیان نور فراتر از چارچوب های دولتی و رسمی است.

وی خاطرنشان ساخت: هر چقدر بتوانیم وجهه مردمی اردوهای راهیان نور را تقویت کنیم و با دخالت دادن بیشتر مردم، سهمی را برای آنان ایجاد نماییم، قطعا پایداری و ماندگاری آثار این اردوها بیشتر خواهد شد.

صادقی با تفکیک بین زائر اولی های اردوهای راهیان نور با دیگر زائران ابراز داشت: کاروان های باراولی ها به طریق اولی اولویت دارند که با بودجه مناسبی مورد پشتیبانی قرار گیرند و از آنها هزینه کمتری دریافت شود و لذا ضرورت دارد با یک آنالیز مناسبی برای این کار برنامه ریزی صورت گیرد.

رئیس ستاد راهیان نور استان قم همچنین با تقدیر از ساخت یادمان شهیدان زین الدین در دارساوین سردشت گفت: این حرکت، حرکتی جهادی و عاشورایی بود که به همت دوستان به انجام رسید و ان شاءالله مقبول درگاه احدیت و مورد رضای شهدا قرار بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار