برای اولین بار در تاریخ آموزش و پرورش دهدز

اجرای طرح آزمایشگاه سیار در دهدز

رئیس اداره آموزش و پرورش دهدز گفت : پژوهشسرای پروفسور سمیعی دهدز برای اولین بار طرح آزمایشگاه سیار را در روستاهای دهدز به اجرا درآورد.

کد مطلب: ۵۹۸۸۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خوزستان ، منصور کیانی ریئس اداره آموزش و پرورش دهدز گفت : برای اولین بار در این منطقه طرح آزمایشگاه سیار به منظور انجام آزمایشات درس علوم تجربی دوره متوسطه اول تجهیز و راه اندازی گردید .

کیانی افزود: با توجه به اینکه مناطق روستایی دهدز پراکنده و صعب العبور می باشند و اکثر مدارس فاقد آزمایشگاه و تجهیزات مناسب می باشند در این راستا پژوهشسرای دانش آموزی پروفسور سمیعی تمام تجهیزات مورد نیاز آزمایشات سه پایه دوره متوسطه اول را در یک دستگاه مینی بوس تهیه و فراهم نموده و طبق برنامه هر هفته یک روز را به نام روز آزمایش تعیین نموده و با هماهنگی مدیر آموزشگاه و دبیر علوم تجربی به مدارس روستاهای فاقد امکانات رفته و بر اساس برنامه های تدوین شده پژوهشسرا هر جلسه برای هر پایه حداقل 10 آزمایش مربوطه را به طور کامل و عملی انجام می دهد . بدین ترتیب در پایان اجرای طرح بیش از 60 آزمایش درس علوم تجربی دوره متوسطه اول انجام می گیرد .

وی خاطرنشان کرد: این طرح حتی در روزهای برفی و یخبندان هم طبق برنامه های از پیش تعیین شده در روستاهای برفگیر و کوهستانی به روند اجرای برنامه های خود ادامه داده و خوشبختانه مورد استقبال دانش آموزان ، معلمان و اولیاء قرار گرفته است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار